Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Haagsemeid schreef:Heej Ilse!
Wat lees ik nu?
Sta je nu tegenover duindigt?????
Gaaf joh, als je aanbieding nog geldt kom ik jullie zeker weten een keertje opzoeken
Ilse schreef:Op Nakoersen staat een 2 jarige van 1.30m te koop.
Misschien iets leuks voor een klein draverfannetje?
jockeygirl schreef:fransje23 dat is wel balen dan dat je niet had ingezet maarja
radnah: beterschap aan je paard.
whoekoek: veel succes !!!
najah Martin was er niet pech gehad. maar ik stuur de aanmelding op morgen dan krijg in intake en voorstage en dan zie ik het wel.
alleen tiba boko was momenteel op stal.
Haagsemeid schreef:Wie gaat er langs bij Barry???
Ilse dan kun je beter op bezoek gaan bij Wim van der Mespel, die trainde hem voornamelijk (in hoeverre hij getraind werd)
Pas wel op voor Caroline hahahaha
Haagsemeid schreef:Ik zelf vind haar niet zo aardig, beetje achterbaks en dat heb ik wel van meerdere mensen gehoord
Ik zal eens van de week aan hem vragen oftie nog foto's heeft van Racer.
Barry heeft denk ik geen foto's van Racer omdat hij amper op de baan is geweest, misschien niet eens???
Ik denk niet dat Barry veel meer over Racer weet te vertellen, misschien over de fokker of afstammelingen???
Racer was van 12 man, misschien weten de andere 11 meer en als er mensen zijn die wat meer weten dan is opzeker Wimpie er eentje van.
Dat was altijd Racer voor en Racer na bij hem
Heb je Barry al gebeld Jockeygirl?
En hoe kom je zo in verband met Barry...heb je een paardje wat bij hem heeft gestaan ofzo???
Misschien ken ik hem/haar dan namelijk ook.
Mijn ex werkte bij Barry, ik heb er zelf een tijd rond gedwarrelden Barry is de vriend van mijn verzorgpaard's eigenaar
Snapje het nog