Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:LoveSchleich schreef:heb geen verstand van kleuren maar volgens mij is die bonte geen grullo... (weet niet zeker hoor)
Waarom zou het geen grullo zijn?
CindyUniek schreef:ik heb een reddun (wildkleur vos) panterbont merrietje (van nu 1 jaar) en heb me laten vertellen dat die kleur ook niet vaak voor komt
ik blijf aparte kleurtjes ook geweldig vinden om te zien
joyy schreef:Dankje! Ik heb niet zoveel verstand van kleuren maar in het paspoort staat grullo bont. Het is een kruising tussen een kwpn sportpaard (springen) en een haflinger x arabier. Staat op de foto iets ongelukkig. Het is een luxe beestje met redelijk wat bloed en iets zwaarder gebouwd maar niet zoals een haflinger/fjord. Staat trouwens ook te koop als iemand een liefhebber weet haha
Moragh schreef:joyy schreef:Dankje! Ik heb niet zoveel verstand van kleuren maar in het paspoort staat grullo bont. Het is een kruising tussen een kwpn sportpaard (springen) en een haflinger x arabier. Staat op de foto iets ongelukkig. Het is een luxe beestje met redelijk wat bloed en iets zwaarder gebouwd maar niet zoals een haflinger/fjord. Staat trouwens ook te koop als iemand een liefhebber weet haha
Da's dan wel weer apart want in die soort paarden komt meestal dun (dus wildkleur wat grullo is) niet voor... De halglinger x arabier was niet toevallig fjord x arabier?
Heb je meer foto's van hem?