Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nientsje schreef:Mira283 schreef:Niet hard roepen haha
Hoezo?
Ik ben zelf ook aardig lang (1.80m) en ben gek op grote bakbeesten
Ik reed er ook altijd eentje van 1.85m dus van mij mag Feike wel de hoogte in haha
Nientsje schreef:Haha okee
Nouja van mij mag het wel hoor haha
Hoe groot denken jullie dat hij kan worden? Heb daar echt geen verstand van
keona schreef:Nientsje schreef:Haha okee
Nouja van mij mag het wel hoor haha
Hoe groot denken jullie dat hij kan worden? Heb daar echt geen verstand van
ik heb onze merrie gemeten met het touwtje ken je dat systheem(van kogel naar elleboog en dan.van uit de kogel met touwtje naar boven draaien.)dan kom ik zo bij de 160cm uit.jou paardje is wel geruind en met beetje geluk groeit hij dan nog wat langer door en misschien krijg je er dan nog wat cm bij.maar jij kunt dat ook meten met het touwtje,als je zorgt dat je nog iemand bij je hebt met een cm,dan kan deze meten tot hoe hoog het einde van het touwtje is
keona schreef:_Michelle__ schreef:Ik heb nog niet echt kruisingen voorbij zien komen waarvan ik denk dat het niet goed is voor de gezondheid van het paard.
Maar misschien dat ik die gemist heb
misshien niet direct voor de gezondheid want dat kun je toch niet bewijzen maar soms zie je kruisingen waar de verhoudingen niet goed van zijn.bv te korten beentjes,dus benen krijgen een groter lichaam te verduren,waardoor je misschien eerder problemen in de benen kunt krijgen hoeft natuurlijk niet.de meeste wat langs zijn gekomen zijn echt niet verkeerd stuk voor stuk leuke paardjes,en ik ben ook echt niet tegen het kruisen,maar sommige kruisingen zou ik niet wagen.
chalinka schreef:hier nog wat foto's van mijn kruising hackneyxgewoon rijpaard:
soms loopt hij gewoon, soms echt met zen beentjes naar omhoog
hij heeft dus een beetje de pas van de hackney, maar is toch een goed rijpaardje:
ps ik be nniet de ruiter maar mag de foto's wel plaatsen(en flint is van mij)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
chalinka schreef:ik vind het ook niet echt storend, ikzelf rijd hem zo goed als niet en als ik er mee rijd dan kan ik echt niet met hem galoperen (hij galopeert heel anders dan mijn ander paard (engelse volbloed) en ik vind zijn galop niet prettig