Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

irisloove schreef:ik zie paar keer staan; ik heb een hekel aan ...
is dat niet beetje overdreven?
tuurlijk kun je voorkeur hebben en sommige paarden minder leuk vinden.
maar om nou direct een hekel aan een bepaald ras te hebben?
en er zijn altijd uitzonderingen!
Maar ik begrijp wel dat je als koper een bepaald ras niet kiest omdat je er subjectief een "hekel" aan hebt. Ik kan misschien ook niet precies beschrijven waarom ik met bepaalde rassen echt "niets" heb, toch is het zo. Terwijl andere mensen er dol op zijn. Maar goed, zie mijn eerdere bericht in dit topic.
BaileyMix schreef:Het valt me ook op dat heel veel mensen wel van warmbloeden in het algemeen houden, en Arabieren dan weer helemaal niks vindenWaarom is dat?
Janedieene schreef:Ik heb het niet zo op de koudbloeden, haflingers vind ik nog wel leuk, maar zou er niet mee thuis komen..
Ik heb liever het vlugge slanke type.
Super vlug zelfs.BaileyMix schreef:Het valt me ook op dat heel veel mensen wel van warmbloeden in het algemeen houden, en Arabieren dan weer helemaal niks vindenWaarom is dat?
Janedieene schreef:BaileyMix schreef:Het valt me ook op dat heel veel mensen wel van warmbloeden in het algemeen houden, en Arabieren dan weer helemaal niks vindenWaarom is dat?
Ik denk dat de meeste mensen een type sport paard willen, een allround type, wat wel een rustig karakter heeft maar wel goed kan presteren. Dan mag een arabier wel een volbloed zijn, misschien is het karakter te vurig voor mensen die graag veel op wedstrijd gaan er graag veel en hoog springen?
Maargoed, ik zou het niet weten, wij hebben thuis 2 arabieren staan, en rijdt er ook 1tje bij. Ik vind het juist fijn om op een 'makkelijk ontvlambaar' paard te rijden.
NatasjavE schreef:Janedieene schreef:Ik heb het niet zo op de koudbloeden, haflingers vind ik nog wel leuk, maar zou er niet mee thuis komen..
Ik heb liever het vlugge slanke type.
Tuigers zijn vlugge slanke types hoor.Super vlug zelfs.
heb er zelf geen maar vind ze een stuk leuker geworden!
als je snapt wat ik bedoel! die zie je toch al zo veel! geef mij maar een lekker apart ding!