__Robijn__ schreef:HupsSakii: ik denk zo'n 2500 .. hij heeft wel leuk papier, maar er zit niet echt niveau op....
Mee eens, leuk papier maar geen niveau en ook wel een beetje klein uitgevallen paard
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Robijn__ schreef:HupsSakii: ik denk zo'n 2500 .. hij heeft wel leuk papier, maar er zit niet echt niveau op....
manoniwan schreef:Hallo,
ik weet dat je eerst zelf moet taxeren voordat je zelf je paardje erop kan zetten maar ik heb er echt helemaal geen verstand van!! dan zouden het een beetje verkeerde prijzen worden denk ik! maar ik ben eigelijk wel super benieuwd hoeveel mijn paardje waard zou zijn! misschien wil iemand haar voor mij taxeren?
Alvast bedankt!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYLBK8N4.jpg
Citaat:Wyona: 3750, Leuke jonge merrie. Wel jammer dat ze nog niet in de sport loopt voor een 4 jarige. Leuke beestje!
Whisperke schreef:In der profiel en HAW topic staat dat der paard een stamming is van: Matterhorn X Burggraaf
Whisperke schreef:uuhhmmmm ik zeg het alleen maar... was niet aanvallend bedoeld... maar anders staat er een halve pagina vol met de vraag naar papieren, voor dat ze zelf kan reageren!!
vonneke schreef:Dept is BWPer, maar KWPN veulenboek ingeschreven, mat hij ook?
CindyUniek schreef:Citaat:Wyona: 3750, Leuke jonge merrie. Wel jammer dat ze nog niet in de sport loopt voor een 4 jarige. Leuke beestje!
ik weet niet hoor, maar sommige paarden zijn op hun 4e nog niet eens volgroeid.... friezen kunnen pas een fatsoenlijke galop bij 6 jaar... ijslander zijn pas sterk genoeg op 4....
ik zie liever een paard die op 5 of 6 pas de sport in gaat dan op 3,5......
er zijn niet voor niets leeftijdsgrenzen bij de KNHS en niet iedereen op bokt wíl wedstrijden rijden (maar dat is een ander verhaal)
ik vind het uitermate slecht dat jij een 4-jarig paard al in de sport wil zien..... volgens mij mag je zelfs pas M rijden met een 5-jarige.... die grens is niet voor niks gekozen......
een paard is op 5 jarige leeftijd pas helemaal volgroeid en zijn de botten pas uitgehard......
Novice schreef:Ik wil misschien binnenkort mijn paard verkopen (hangt een beetje van de artsen of wanneer ik weer mag rijden) en kom ineens dit topic tegen. Mijn vraag: kunnen jullie een kijkje op mijn paard richten voor een evt. prijs![]()
Afst. Kigali x Faldo x Orthos
Merrie Geb. 04-05-2001
Stokmaat: 1.71
In 2006 zadelmak gemaakt, feb 2007 L1 +15 (in 8 wedstrijden)
Hoop dat ik alle info heb gegeven om haar te taxeren
Novice schreef:Ik wil misschien binnenkort mijn paard verkopen (hangt een beetje van de artsen of wanneer ik weer mag rijden) en kom ineens dit topic tegen. Mijn vraag: kunnen jullie een kijkje op mijn paard richten voor een evt. prijs![]()
Afst. Kigali x Faldo x Orthos
Merrie Geb. 04-05-2001
Stokmaat: 1.71
In 2006 zadelmak gemaakt, feb 2007 L1 +15 (in 8 wedstrijden)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F4APNVEA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKGY6Y4L.jpg
Hoop dat ik alle info heb gegeven om haar te taxeren