is zien of ik strax nog een paar mooie
kan maken.... hij zal wel vol energie zitten... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kan maken.... hij zal wel vol energie zitten...
Orchid schreef:Zit er veel verschil in het karakter van een Franse draver en een 'gewone' draver?
maar ik heb ook zo weinig te vertellen. De halve stal bij ons staat op rust. Alleen de Duitse dravers koersen gewoon door.
Ik ben alleen nog steeds op zoek naar een bijrijdster voor hem en dan stuit ik op een aantal problemen
Ten eerste staat Mores vrij ver van de bewoonde wereld, vooral voor pennymeisjes die op de fiets moeten komen. Ten tweede, als ze het dan niet te ver vinden en ze komen een keer om proef te rijden, kunnen ze Mores niet houden.
Vandaag kwam er een meisje kijken, leek me heel aardig.
Ze gaat op Mores zitten en hij is meteen druk, dus ik stop nog ff snel een paar proppen in zijn oren en doe de Thiedemann een gaatje strakker.
Met stappen werd ie uiteindelijk wel rustig bij haar, maar draven ging echt niet!!
Hij ging nog net niet aan de kletter, maar ze kon hem heel slecht stoppen. Dus ik er maar ff op, om te kijken of ie gewoon zijn dag niet had, was ie de rust zelve en kon ik gewoon met een lang teugeltje rijden.
Hoe kan dit nou??? Waarom kunnen mensen niet gewoon op mijn paard rijden?? Hij is echt heel mak!
. Misschien moet je een straffer bit insteken als er andere mensen oprijden. Waar ergens staat hij
? 
(de inhoud dan niet de spuit zelf
)
Hopelijk is het weer volgende week beter, ik wil weer eens een echt goede lange rit maken van een kilometer of 20/25. Dat wordt wel weer eens tijd.
Kimmeken schreef:en bij jou blijft hij wel rustig?
Raar dan. Misschien moet je een straffer bit insteken als er andere mensen oprijden. Waar ergens staat hij
?
maar als je die verkeerd gebruikt, is ie gemeen (het bit dus). Nee, als ze niet op Mores kunnen rijden met een gewoon bitje in, dan maar helemaal niet. Ik heb geen zin in een opgefokte knol
wkoekoek schreef:
Ga es ff snel een bericht plaatsen jij!
!
!
.Heb gewoon niet meer tijd,maandag ben ik pas om half 8 thuis,donderdag om 5 uur en vrijdag om half 7.Meestal moet ik dan nog een draver uitrijden en dan blijft Rhythm staan.Ik krijg daar ZOveel schuldgevoel van he
? Mackie schreef:Kimmeken schreef:en bij jou blijft hij wel rustig?
Raar dan. Misschien moet je een straffer bit insteken als er andere mensen oprijden. Waar ergens staat hij
?
ja, bij mij blijft ie wel rustig.![]()
Ik durf hem geen scherper bit in te hangen, want als die andere mensen al teveel in zijn mond zitten met en gewoon bit, dan doen ze hem met een scherper bit alleen maar zeer en dan wordt ie helemaal dwars en dan zal ie er alleen maar tegenin gaan.![]()
Ik heb hem zelf wel eens een pessoa-bit ingehad en daar was ie heel lief op,maar als je die verkeerd gebruikt, is ie gemeen (het bit dus). Nee, als ze niet op Mores kunnen rijden met een gewoon bitje in, dan maar helemaal niet. Ik heb geen zin in een opgefokte knol
Citaat:dan bijten die gewoon op hun bit
!