kyrkelover schreef:Staying slowpokes hahahahaha.
Foxhunter Chase, ooit was het mijn droom om daarin te rijden, echter met mijn krakkemikkige lichaam een utopie dus dat werd en wordt hem sowieso niet.
Wat overigens zeer opvallend is bij jumpers dat het niet zozeer de best springende paarden zijn die de koersen winnen, maar de beste economische springers. Alle hindernissen zijn zo gemaakt dat ze er voor een groot gedeelte doorheen kunnen springen.
De core bestaat dan weer uit een zacht soort rol mechanisme bij de GN fences. De Hurdles kunnen dan weer wegklappen als het paard een fout maakt. Dit is de klasse waar de paarden over het algemeen in beginnen na de bumpers.
Daar waar Mkango met name flat paarden gereden heeft, heb ik heel veel jumpers gereden. Echt mega fijne nuchtere dieren! Meerdere die ik ken zijn daarna de eventing in gegaan.
Haha, ik zeg dan altijd weer: I'm built for speed, not jumps. Zet me op de meest gestoorde, meest rotten keen sprinter en ik vind het dikke prima, maar echt no way dat je mij ooit ziet schoolen, laat staan dat ik ambieer om te gaan chasen. 
Wbt die hindernissen: Kemboy in race 3 tilt bij één sprong idd nauwelijks z'n voeten op, maar springt gewoon door de takken heen zonder een centje pijn.