Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zeeschildpad schreef:Punz schreef:Wooehoooe: Welkom voor de "Paddy van Strijthagen"-clan![]()
Dat is denk ik best een patser om te rijden, maar wát een prachtdier!
Haha ja paddy is echt een patser maar de liefste knuffeldier
En hij weet van zichzelf dat hij mooi is, en laat het graag zienSkyMarian schreef:Welkom en dat vraagt natuurlijk om foto's.
Morgen ga ik kijken hoe ik foto's kan plaatsen, normaal lezen we alleen dus wet nog niet goed hoe ik het erop krijg
Punz schreef:Ik was mede organisator en ringmeester die dag, vandaar dat ik het plaatje en de locatie wel herken zo.
En joh, gááf: een Paddy met nog meer bespiering! Hoop hem snel weer life te zien. Gaat hij naar het ONCK??
Punz schreef:Leuk, dan gaan we elkaar tegenkomen!!!
Het ONCK gaat als het goed is weer mijn eerste wedstrijd zijn na er een aantal maanden uit te zijn geweest (heb zelf een operatie gehad). Het gaat er om spannen of ik tegen die tijd echt fit genoeg ben om twee proeven te kunnen rijden, maar dat hoop en verwacht ik wel. Zal wel geen wereldprestatie worden dan, maar als opstap om weer te gaan starten toch leuk om weer mee te doen.
Punz schreef:Kan me wel voorsteldat het wat makkelijker voor hem is om als ruin in zijn bespiering te komen dan als hengst. Dan kunnen ze toch behoorlijk wat aan conditie inleveren, als de hormonen gieren en ze zich maar druk blijven maken. Van de paar keer dat ik hem meegemaakt heb zou ik me kunnen voorstellen dat het wel zo'n type was. Hij was (is) echt wel een macho man!!