De paarden zien er hier inderdaad enorm goed uit, het is echt maar een enkeling die er 'AT typisch' wat schraal bij loopt. Ik gok dat deze merrie dit jaar wel een veulen heeft gehad, not sure though
xElienx
Geplaatst: 05-08-14 23:56
mijn knappe blondje
Tinniie
Geplaatst: 06-08-14 19:01
Wat een knapperd!
Ginam
Geplaatst: 09-08-14 22:59
Leuke cremello's! Mooi ook die AT! Knappe palomino hierboven
Ginam mooi beestje! Blijven de manen van Ruby die kleur houden?
Dank je! Haar manen zijn altijd blond, ze is namelijk silver smoky black. Haar manen zijn blond door het silvergen. Helaas missen er wel wat plukjes door afgelopen najaar in de opfok
Bella
Geplaatst: 11-08-14 10:20
Naast Flint en Silver kan in xElienx haar fokkerij ook dit product hier niet ontbreken...ook niet geheel 'standaard' van kleur
Nina vandaag. Het is echt onmogelijk om die aparte champagne glans goed op de foto te krijgen. Je ziet het hier wel een beetje maar in het echt ziet het er veel spectaculairder uit.
En Fae mijn (grote) babypaard is ook weer thuis (Had haar weg te beleren) Gister opgehaald en nog even een dagje apart in t weiland gezet, maar vandaag bij Noa en meteen onafscheidelijk. Voor de duidelijkheid, Fae is de voorste. En Noa lijkt zo best wel klein, maar die is 1.55m, Fae is vooral best groot... en groeit nog steeds.
Wat een bijzondere en gave paarden/pony's komen hier voorbij zeg! Ik volg het topic af en toe maar heb er nog nooit in gereageerd Ik vroeg mij af of mijn kleine stippel ook bijzonder genoeg was