Maar misschien dat ik die gemist heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Michelle__ schreef:Ik heb nog niet echt kruisingen voorbij zien komen waarvan ik denk dat het niet goed is voor de gezondheid van het paard.
Maar misschien dat ik die gemist heb
zimbabwe schreef:Er zitten een aantal hele leuke tussen, maar ook een aantal projecten waarvan ik zou zeggen: niet meer doen!
Wat me opvalt is dat zo'n beetje alles dat bont is en afstamming onbekend meteen als kruising tinker wordt afgedaan, mi vaak onterecht.
Ook staan er hier ene aantal die mi zo compatible zijn dat je van een kruising eigenlijk niet zou mogen spreken..(arabier x nrps of kwpn x engels volbloed). Dit valt onder de stamboek voorwaarden dus niet echt een kruising mi..
zimbabwe schreef:Nientsje: ik zal geen namen noemen, iedereen die blij is met zijn paard moet daar zeker gewoon lekker blij mee blijven. In zijn algemeenheid zie ik oa een aantal fries x .. kruisingen voorbij komen waarvan ik denk..liever niet!
Ine23 schreef:Als iedereen maar gelukkig is met zijn/haar dier, toch?![]()
Zolang de gezondheid van het dier niet in gedrang komt, heb ik er geen problemen mee.
Lely groeit goed zo te zien, mooi meisje is het
Die Callandra postte vind ik ook práchtig.
New Forestkruising van Michelle is ook een lekker ding!!
Jouw Feike moet nog heel wat groeien, Nientsje, daar kan je nu nog niet alles van zeggen, moet even zien hoe hij uitzwaart en uitgroeit hoor
Dit is mijn welsh x AV van 3.5 (mei 2009). Ze is sinds dat ze 6 maanden oud was in mijn bezit.
[ Afbeelding ]
En een foto van afgelopen zomer, waar haar bouw het best zichtbaar op is
[ Afbeelding ]
keona schreef:zimbabwe schreef:Er zitten een aantal hele leuke tussen, maar ook een aantal projecten waarvan ik zou zeggen: niet meer doen!
Wat me opvalt is dat zo'n beetje alles dat bont is en afstamming onbekend meteen als kruising tinker wordt afgedaan, mi vaak onterecht.
Ook staan er hier ene aantal die mi zo compatible zijn dat je van een kruising eigenlijk niet zou mogen spreken..(arabier x nrps of kwpn x engels volbloed). Dit valt onder de stamboek voorwaarden dus niet echt een kruising mi..
ik vind wel dat je gelijk hebt.en mensen zijn zeker blij met hun pony/paard en of het lelijk is of niet.maar sommige kruisingen lijken mij voor de gezondheid van het paardje soms ook niet zo goed.maar gewoon lekker blij zijn met jullie pony's
felinehoi schreef:Oh hier hoort mijn Marley helemaal tussen!
Kruising is onbekend, maar we denken gewoon fjord x paint
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sammyoo schreef:'Te' korte beentjes is volgens mij ook geen gezondheidsprobleem, zolang het fundament maar stevig genoeg is. Dat is stukken gezonder dan een sportpaard met (te) lange en iele benen![]()
En laat inderdaad iedereen vooral blij zijn met haar kruising en vooral leuke foto's posten.
Hier twee van mijn kruisingen, zelfde moeder, andere pappa! De paint X Haf is misschien niet vreselijk knap, maar hij compenseert dat meer dan ruimschoots door zijn instelling als hij aan het werk is en geweldige karakter. Daar kan geen 'raspaard' tegenop
[ Afbeelding ]
Ine23 schreef:Ze lijkt heel schattig maar is echt de dominantste merrie die ik ken. Gelukkig houden we ook heel veel van elkaar hoor, heb ermee leren omgaan en zij met mij![]()
Feike is ook al erg groot, niet? Altijd leuk om die jonkies te zien opgroeien
Nientsje schreef:Ine23 schreef:Ze lijkt heel schattig maar is echt de dominantste merrie die ik ken. Gelukkig houden we ook heel veel van elkaar hoor, heb ermee leren omgaan en zij met mij![]()
Feike is ook al erg groot, niet? Altijd leuk om die jonkies te zien opgroeien
Hihi jaa he? Ik vind het geweldig om mijn mannetje te zien opgroeien
Hij is nu wel zo'n 1.50m.
Ik heb net een filmpje gemaakt met foto's en filmpjes van Feike en ben deze aan het uploaden,
zal ik hem hier ook neerzetten?