Gisteren op mijn werk had ik een hele post gemaakt, en toen was mijn bericht opeens weg

Royal; 3000.-
Leuk paard om te zien, mooi aan de maat en voor die maat is het een mooi gebouwd paard, niet te lang in zijn lijf. Jammer dat de foto's die je plaatst het hem niet doen, ze laten niet zien wat hij in zijn mars zou kunnen hebben. Ik haal wel uit je verhaal dat het een coole kikker is, dat is wel een pluspunt!! Ben je wel van plan om met hem te gaan starten??
Special Destiny; 4000.-
Jonge groene pony die een flinke sprong laat zien

Take It Easy; 3000.-
Leuk paard om te zien maar niet bijzonder. Wederom kan ik van je foto's moeizaam iets opmaken. Ze geven niet het beeld van het paard die je wil laten zien. Niet zo'n grote maat, wel nog fijn jong.
Rambo; 5000.-
Fijn paard om te zien met al de nodige ervaring en kan dus een fijn leerpaard zijn. Dat hij al oefeningen kent uit het L/M is mooi meegenomen voor als je zelf wil doorstarten in de dressuur.
Oke, ik ga een nieuwe poging wagen met mijn paard

Valiant, wordt 7 in april http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=186070
Ruin, meet 1.78m groot. Het is een Democraat x Inspekteur, afkomstig uit een Elite merrie van Stoeterij Sollenburg. Ik heb Val nu bijna een jaar (april) en we hebben erg aan elkaar moeten wennen. Als ik verhalen hoor van andere mensen met een Democraat afstammeling (er zijn zelfs nog 2 anderen op bokt met een Democraat x Inspekteur

Nou op zo'n punt zitten we op dit moment, we gaan als een speer.
Valiant is een zeer werkwillig paard. Door zijn grote lijf kwamen we in het trainen wel een aantal punten tegen die moeizaam waren, zoals het bij elkaar rijden, maar hij laat zich hier de laatste tijd fijn in bewerken. Hij staat open om te leren en leert snel.
Valiant is voor ik hem kocht een keer L1 gestart waarbij hij winst behaalde. Ik heb hem zelf afgelopen weekend voor het eerst B gestart waar we in beide proeven winst pakte en zelfs een 1e en 4e plaats.
L/M oefeningen zitten er redelijk in, zijn niet bevestigt. We doen ook rustig aan aangezien we net B zijn gestart en ik hem mede door zijn grote lijf niet wil overbelasten.
Ook springen kan hij prima. Hij heeft nog niet heel vaak onder het zadel gesprongen, daarom is onze techniek ook nog niet je van het

Een flimpje waarbij hij los in de bak galoppeerd en draaft

http://s283.photobucket.com/albums/kk30 ... o010-1.flv