Ik wil Zeb wel taxeren Ik zou het zelf nooit uitgeven voor een pony, maar als je een internationaal springende D-pony van zo jong hebt kunnen kopen voor een bedrag tot 20.000 euro, dan denk ik dat je goedkoop eraan bent gekomen. Als je bedragen hoort waarvoor die internationale pony's van de hand gaan... Daar kun je prachtige nieuwe auto's voor kopen... Kan zo een veelvoud zijn. Laten we zeggen: Het is wat de gek ervoor over heeft
(en ben dan ook erg benieuwd waar hij voor gekocht is ) Heb je ambities voor een kader plaats?
hoi hoi, hier jeroentje nog een keer , met foto's deze keer. (maakt het beoordelen denk ik wel een stuk makkelijker )
naam: jeroentje leeftijd: 3,5 jaar niveau: nog niet gestart (beginnen in het najaar) verder is hij verkeers mak, trailermak, super makkelijk in de omgang (ook bij kleine kinderen of andere dieren) en sociaal.
klinisch goedgekeurd.
verder nog info nodig?? PB me maar. alvast bedankt
tuurlijk heb ik nog meer info over hem! raak nooit uitgepraat jeroen is 1.52,5 hoog (maar groeit nog iets) afstamming is niet bekend. is voor dat hij geruint is dekhengst geweest. en eind van het jaar ga ik hem uitbrengen in de dressuur.
ik ga het weer eens proberen..(ben er niet zo goed in)
rochjuh/jeroentje: 2300.. moet nog een hoop leren!! word zeker nog meer waard als hij verder is gekomen in de sport! ziet er in ieder geval leuk uit..!!
Nettieejj/prins: 4000.. heeft al goed gepresteerd!
Soraya92/zep: 12000.. is nog jong en heeft al heel goed gepresteerd..!!
vraagje.. laten jullie ze taxeren omdat ze te koop zijn..? of gewoon omdat je het leuk vind om te weten?
nee hoor jeroen is NIET te koop! was gewoon nieuwschierig hoeveel hij inmiddels gestegen is in prijs ben blij dat ik eindelijk een leuke pony heb kunnen vinden... die doe ik niet zomaar weg!
vraagje.. laten jullie ze taxeren omdat ze te koop zijn..? of gewoon omdat je het leuk vind om te weten?
Natasja is ook niet te koop... Maar wie weet na het zomerseizoen... Ben wel een beetje groot voor haar geworden... Dus was alvast benieuwd op hoeveel mensen haar zouden taxeren
Naam: Zembla Du Vi Afstammeling: Moeder: Mandy Du Vi (derest weet ik even niet want heb zijn paspoort niet hier..) Hoogte: 1,55 Geslacht: Ruin Leeftijd: 31-05-1998 -> 8jaar Karakter:Braaf in de omgang maar ook met rijden, zal nooit bokken of gek doen. Kan hem gerust een paar weken stil laten staan en dan weer gaan rijden, hij zal alleen erg voorwaarts zijn maar er vandoor gaan of bokken, stijgeren zal hij NOOIT doen. Braaf bij de hoefsmid. Als hij je vertrouwt doet hij alles voor je. Niveau: Vroeger Z springen geweest (had punten voor ZZ) en L2 dressuur.
Òke ik kom ookaan met mn merrie, Tuchet, merrie, 7 jaar oud. Kildare x Nimmerdor. B springen (L stargerechtigd) L1 dressuur. Bijzonder fijne en sjiecke merrie, goed karakter, trailer en verkeersmak. Fijn te rijden en fijn in omgang. Geen typische merrie. 1.65m. Kan zowel in het springen als in de dressuur nog veel hoger komen. springt mooi in de manieren en heeft 3 goede gangen. wie taxeert m?
Nettiej: 2500,- rochjuh: 1200,- Zembla du vi: 7000,- xx_Irisje: Hee mijn paard is ook van Kildare! 7000,- Quellian: 3000,-
Oke, en nu mijn paardje. Naam: Tessa G. Vader: Kildare V. vader: Koriander Stokmaat: 1.60 hoog. Leeftijd: 6 jaar. Heeft met vorige eigenaresse 1.30 gesprongen, en kan M dressuurniveau. Ik heb nog geen wedstrijden met haar gereden, ben ik wel van plan. Ze is trailer en verkeersmak.
Ze is een echt merrie. Pittig paard, veel potentie in de sport. Oplettend, mooie bewegingen, erg fijn te rijden. Chique merrie, 3 goede gangen, goed karakter.