Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ronald1982

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 23:23

Ilse schreef:
Wanneer zijn jullie eigenlijk weer op Duindigt? Dan moeten we maar eens afspreken want ik sta nu met paard schuin tegen over Duindigt Haha! .

14 augustus Haha!

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 10:16

Dat klopt, ik heet ook Patricia, je hebt de goede voor je. Nu weet ik ook wie jij bent.

Op dit moment ben ik weinig op de koers want bijna alle paarden staan op rust, dus zie ook weinig mensen uit de drafwereld.

Als Tennesse en Unbounded River weer gaan koersen, zal ik er weer zijn en natuurlijk niet te vergeten Resley.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:30

14 augustus ben ik ook zowiezo weer op duindigt. en voor die tijd wil ik ook nog een aantal keer gaan. valt me wel op dat er meer rennen plaats vinden als vorig jaar. en dat ik nu niet meer gratis toegang heb }>

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:21

Jeetje zeg, dan pas Ziek

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:39

Ik ben er wel eerder Knipoog Eens zien of ik een paar uurtjes eerder naar Duindigt kan rijden.... Ik ben er de 20e en 27e maart.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:46

Lijkt me leuk! Ik hoor het dan wel Lachen

Waar is Prompter eigenlijk gebleven? Verward

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:53

Geen idee... Zal ceet eens polsen... Pling

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:59

Ik kom ook wel eerder maar weet nog niet precies wanneer vanwege de examens dalijk

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:45

Tja, ik denk wel dat ik weer naar Duindigt ga zodra het weer open is. Ik woon er zo dichtbij, dat vind ik veel te leuk. Cool

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:23

En Ceet meld zich,ben hier echt te lang niet geweest Bloos !

Iemand zin om mij snel even te vertellen wat voor schokkends er gebeurd is Knipoog .Ik zag wel een nieuwe meeprater,Orchid Lachen .Hoe heet je draver voluit Lachen ?

Promptertje heb ik vandaag nog gesproken,we hebben een beetje dezelfde ziekte: boktmoeheid Knipoog .Ik kom ook bijna niet meer op Bokt Haha! .

Met Rain gaat het wel super in de training Lachen .Rain blijft gewoon een lekker ding zullen we maar zeggen Vingers aflikken !

Nieuws vanuit onze stal?

Vandaag met Rhythm les gehad,ging ronduit bagger Cool .Op de rechte lijn ging ze elke keer ineens zijwaards zodat ik moeite genoeg had om erop te blijven zitten(zarg er vast erg sexy uit Pling ) ,Kim(van Gijs&Kim) elke keer maar zeggen dat ik mijn buitenhand moest loslaten dan,maar dat was juist mijn eerste reflex Koe .Nadat Kim dat zo ongeveer 40 keer tegen me had gezegd en ik 40 keer bijna zandkasteeltjes kon bouwen in de bak viel het kwartje Haha! .Rhythm in volle draf omslaan,Ceet gewoon heel hard doortrekken,dus Rhythm lekker snel in draf op een rondje,waar ze zichzelf nogal moe mee maakte Slapen .Slim paard,nadat we dat 3 keer hadden gedaan liep ze ineens heel netjes }> .Zoals Kim het zei: Rhythm heeft een chinese gebruiksaanwijzing die nogal moeilijk te lezen is Koe .Wel jammer dat ze met haar geklooj een ijzer aftrapte,juist bij de voet waar ze een hoefscheur heeft,dus hopen dat die heel blijft.

Soulmate moet waarschijnlijk over 3 weken weer koersen Lachen .Twilight's strafkamp is bijna over(de insiders in de drafsport weten waar hij dat kamp aan verdiend heeft Clown ).Urgent Meadow laat in de training steeds meer zien dan alleen haar dikke buikie Lachen .Usefull Lucswolle is nog steeds lekker stoer bezig met alles behalve werken Cool .Runaway Starlake staat nog steeds op rust vanwege een hoefscheur en op dit moment word er met victoria,vincent en volare niet echt veel gedaan.

Zo,dat was wel weer genoeg voor vandaag Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:26

Owja en ik ben bij de eerste koersdag van duindigt tot en met zo ongeveer de laatste denk ik Haha! .Ben er nu zelfs ook zo af en toe te vinden om paardjes te werken Lachen !

En Wendy,je ging ook nog eens bij mij langs komen he,dus nu heb je al 2 slaapplaatsen Vork

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:28

Ach, ik ben groot genoeg om in tweeen te delen, dus dat kan ook altijd nog Tong uitsteken Jammer dat Prom niet meer zo vaak op bokt komt, ik mis dr commentaar wel! ZE moet snel weer eens langs komen Ja Doe de groeten maar.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:54

wkoekoek schreef:
Ach, ik ben groot genoeg om in tweeen te delen, dus dat kan ook altijd nog Tong uitsteken Jammer dat Prom niet meer zo vaak op bokt komt, ik mis dr commentaar wel! ZE moet snel weer eens langs komen Ja Doe de groeten maar.

Wil jij eens gaan letten op je ZE Haha! !Je zegt ook altijd ZE als we het over Rival hebben en dan ga ik altijd terug lezen om te kijken of ik per ongeluk HIJ heb gezegd(nu dus weer,bij Prom Haha! ) .Laat die Hoofdletter E nou is weg Clown Haha! !

Trouwens,je komt toch 2 keer,dus je hoeft helemaal niet in tweeen Knipoog .Ik zal de groetjes doen en je ziet haar vast wel op Duindigt dan Lachen .

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:58

Sorry, dat zijn typfouten, ik hou de shift knop te lang vast Bloos Vergeef mij }>

Ha, ik ga jullie lekker stalken op Duindigt hoor... Wil ze nu wel eens in het eggie zien Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:16

Ik heb nog een hele lieve van Rhythm en Ceet, weet alleen niet of ik die mag plaatsen Nagelbijten / Gniffelen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:20

Ach, plaats maar gewoon, ik neem de verantwoordelijkheid op me Vork (kom maar op ceet }> )

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:56

ruitje: toch wel lekker dat het daarna goed ging.

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:00

Hey Haha! ,
Ik heb ook een dravertje als verzorgpaard ... een franse draver Tong uitsteken
Het is een 5 jarig ruintje van ongeveer 1m 72
Groot voor een draver Bloos

hier is die :
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:02

Kimmeken: wat een geweldig paardje zeg!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:54

Wauw wat een mooi draver zeg, lekker koppie

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:11

Mooie draver!! Pling
Heb ik weer iemand die denkt dat dravers nix kunnen he?
Pfffffff erger me dr dood aan..maar goed hier zullen al meer dan genoeg discussies over zijn geweest:P

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:09

Thx

Ja je hebt zo van die zeikerts , ik negeer ze gewoon , dat ze maar ergens anders gaan zeiken Haha!
Echt niet leuk Ach gut

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:20

Mooi paardje, hoor! Hij kijkt heel lief uit zijn ogen. Of is het een zij? Knipoog

Ikke ga zaterdag maar weer naar Noord-Holland. Heb eens een goed gesprek met mijn vriend gehad, en ik was de hele week zo vrolijk na het rijden, dan ik maar vaker moet gaan... Haha! Clown Goh, hoe komt het toch dat ik het niet erg vind... Nu nog even zwaar op dieet om weer in mijn uitrijpak te passen... Cool

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:28

Join the club Knipoog Gelukkig rekken rijbroeken mee Haha!

Inderdaad een leuk paardje, en met die maat een ehcte Franse! Weet je zijn/haar naam ook?

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:38

Peetje schreef:
Mooi paardje, hoor! Hij kijkt heel lief uit zijn ogen. Of is het een zij? Knipoog

Thx , het is en ruintje ( stond er bij hoor Knipoog )

Citaat:
Inderdaad een leuk paardje, en met die maat een ehcte Franse! Weet je zijn/haar naam ook?

Euhm... We noemen hem Park , zijn echt naam is Du Park ...
Ik kan het wel eens navragen , ik laat het de volgende keer weten Knipoog
Ja ik vind het ook groot voor een franse , hij is vrij smal gebouwd .
We hebben nog een paar Franse dravers bij ons op stal staan .
Maar deze hangen rond de 1m 60. Heb er geen foto's van , maar zal er eens trekken Cheese! .

heb juist nog een foto van wodan gevonden.
Zijn echt naam weet ik niet , maar hij is terug naar de koers , de reden daarvan weet ik ook niet Bloos .

1.
Afbeelding

2. ik weet het , staat zeer mager Verward
Afbeelding