Ilse schreef:Wanneer zijn jullie eigenlijk weer op Duindigt? Dan moeten we maar eens afspreken want ik sta nu met paard schuin tegen over Duindigt.
14 augustus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ilse schreef:Wanneer zijn jullie eigenlijk weer op Duindigt? Dan moeten we maar eens afspreken want ik sta nu met paard schuin tegen over Duindigt.
Eens zien of ik een paar uurtjes eerder naar Duindigt kan rijden.... Ik ben er de 20e en 27e maart. 
!
.Ik zag wel een nieuwe meeprater,Orchid
.Hoe heet je draver voluit
?
.Ik kom ook bijna niet meer op Bokt
.
.Rain blijft gewoon een lekker ding zullen we maar zeggen
!
.Op de rechte lijn ging ze elke keer ineens zijwaards zodat ik moeite genoeg had om erop te blijven zitten(zarg er vast erg sexy uit
) ,Kim(van Gijs&Kim) elke keer maar zeggen dat ik mijn buitenhand moest loslaten dan,maar dat was juist mijn eerste reflex
.Nadat Kim dat zo ongeveer 40 keer tegen me had gezegd en ik 40 keer bijna zandkasteeltjes kon bouwen in de bak viel het kwartje
.Rhythm in volle draf omslaan,Ceet gewoon heel hard doortrekken,dus Rhythm lekker snel in draf op een rondje,waar ze zichzelf nogal moe mee maakte
.Slim paard,nadat we dat 3 keer hadden gedaan liep ze ineens heel netjes }> .Zoals Kim het zei: Rhythm heeft een chinese gebruiksaanwijzing die nogal moeilijk te lezen is
.Wel jammer dat ze met haar geklooj een ijzer aftrapte,juist bij de voet waar ze een hoefscheur heeft,dus hopen dat die heel blijft.
.Twilight's strafkamp is bijna over(de insiders in de drafsport weten waar hij dat kamp aan verdiend heeft
).Urgent Meadow laat in de training steeds meer zien dan alleen haar dikke buikie
.Usefull Lucswolle is nog steeds lekker stoer bezig met alles behalve werken
.Runaway Starlake staat nog steeds op rust vanwege een hoefscheur en op dit moment word er met victoria,vincent en volare niet echt veel gedaan.
.Ben er nu zelfs ook zo af en toe te vinden om paardjes te werken
!
Jammer dat Prom niet meer zo vaak op bokt komt, ik mis dr commentaar wel! ZE moet snel weer eens langs komen
Doe de groeten maar. wkoekoek schreef:Ach, ik ben groot genoeg om in tweeen te delen, dus dat kan ook altijd nogJammer dat Prom niet meer zo vaak op bokt komt, ik mis dr commentaar wel! ZE moet snel weer eens langs komen
Doe de groeten maar.
!Je zegt ook altijd ZE als we het over Rival hebben en dan ga ik altijd terug lezen om te kijken of ik per ongeluk HIJ heb gezegd(nu dus weer,bij Prom
) .Laat die Hoofdletter E nou is weg
!
.Ik zal de groetjes doen en je ziet haar vast wel op Duindigt dan
.
Vergeef mij }>
(kom maar op ceet }> )
,

Goh, hoe komt het toch dat ik het niet erg vind... Nu nog even zwaar op dieet om weer in mijn uitrijpak te passen...
Gelukkig rekken rijbroeken mee
Peetje schreef:Mooi paardje, hoor! Hij kijkt heel lief uit zijn ogen. Of is het een zij?![]()
)Citaat:Inderdaad een leuk paardje, en met die maat een ehcte Franse! Weet je zijn/haar naam ook?
.
.