Punz is er eigenlijk al meer bekend of de dekjes in een ander kleurtje dan wit te krijgen zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Stalhoudster zei dat hij aan de hand ook elke dag braver wordt, en vandaag heeft hij zijn eerste echte longeerwerkje gehad. Super braaf, ook toen er een paard over de weg kwam, kijkerig maar verder niets. Voetjes afgespoeld, ging ook beter en zadeltje van stalgenoot gepast: zat super. Volgende week komt de zadelmaakster, tot die tijd mss nog even 1 of 2 x hobbelen puur om de routine erin te houden voor mezelf
De zadelmaakster heeft ook hele fijne anatomische van leer, mss is dat wat. Moet zegge, toen ik zadel van stalgenootje erop legde, hij eigenlijk niet reageerde! Maar toen er iemand bij kwam staan, kwam het gedrag weer naar voren. Ach, het komt goed, als hij straks een goed zadel heeft

Maar er waren nog twee plaatsen vrij en er ging een hele leuke groep mee, dus ik dacht, laat ik gaan. Een geweldige beslissing!
SkyMarian schreef:Geslaagd.![]()
Blauw jasje, witte broek en een nieuwe plastron.![]()
Nu het bonte euh witte monster achter de oren kriebelen.

Foto Trailer heeft foto's gemaakt dus zodra ik die binnen heb zal ik ze hier plaatsen

Punz schreef:Wooehoooe: Welkom voor de "Paddy van Strijthagen"-clan![]()
Dat is denk ik best een patser om te rijden, maar wát een prachtdier!
SkyMarian schreef:Welkom en dat vraagt natuurlijk om foto's.
zeeschildpad schreef:Punz schreef:Wooehoooe: Welkom voor de "Paddy van Strijthagen"-clan![]()
Dat is denk ik best een patser om te rijden, maar wát een prachtdier!
Haha ja paddy is echt een patser maar de liefste knuffeldier
En hij weet van zichzelf dat hij mooi is, en laat het graag zienSkyMarian schreef:Welkom en dat vraagt natuurlijk om foto's.
Morgen ga ik kijken hoe ik foto's kan plaatsen, normaal lezen we alleen dus wet nog niet goed hoe ik het erop krijg

Terecht trots! Blijf vooral foto's plaatsen, zijn we gek op
Fijn dat hi zich niet teveel van de wijs laat brengen na een foutje en ook knap dat jij hem daar doorheen kan helpen!
) tijdens rijden schrok hij ergens van en bleef maar rennen, zadel zakte scheef omdat elastieken singel de schijn gaf hem aangesingeld te hebben, en toen ben ik eraf gesprongen met een gebroken tibia-plateau als gevolg (zit onder je knie, uiteinde van je scheenbeen), operatie, ijzer erin en ben nog steeds aan het revalideren