jaron 3 jarige kruising tinker x ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaleesaa schreef:Mioux schreef:Jaleesaa kruising haflinger? of new forest? hoofdje komt beetje overeen en bouw
wij dachten juist meer aan een kruising met arabier of draver omdat die juist een dunner hoofdje heeft en als het tinker x haflinger was moest die wel wat voller zijn lijkt me![]()
[ Afbeelding ]
Calanddra schreef:Maandag weer bij mijn vorige pony wezen kijken, ze is nu alweer 7 maandjes bij haar nieuwe baasjeze is 3 kwart fries en 1 kwart fjord en komt bij bokker vrijepaarden vandaan
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
zimbabwe schreef:Er zitten een aantal hele leuke tussen, maar ook een aantal projecten waarvan ik zou zeggen: niet meer doen!
Wat me opvalt is dat zo'n beetje alles dat bont is en afstamming onbekend meteen als kruising tinker wordt afgedaan, mi vaak onterecht.
Ook staan er hier ene aantal die mi zo compatible zijn dat je van een kruising eigenlijk niet zou mogen spreken..(arabier x nrps of kwpn x engels volbloed). Dit valt onder de stamboek voorwaarden dus niet echt een kruising mi..
zimbabwe schreef:Er zitten een aantal hele leuke tussen, maar ook een aantal projecten waarvan ik zou zeggen: niet meer doen!
Wat me opvalt is dat zo'n beetje alles dat bont is en afstamming onbekend meteen als kruising tinker wordt afgedaan, mi vaak onterecht.
Ook staan er hier ene aantal die mi zo compatible zijn dat je van een kruising eigenlijk niet zou mogen spreken..(arabier x nrps of kwpn x engels volbloed). Dit valt onder de stamboek voorwaarden dus niet echt een kruising mi..