prima, die staat nog steeds lekker vakantie te vieren, al bijna 6 maand maar zodra het gaat dooien gaan we er weer tegen aan, begin mei de eerste wedstrijd, ik hoop 4 wedstrijden te kunnen rijden dit jaar maar dan moeten we er wel hard tegenaan
Ohja, in het noorden vriest en sneeuwt het nog steeds he? Hier in het zuiden hebben we nog geen vlokje sneeuw gezien en de temperatuur is nog nauwelijks onder nul geweest. Hier onblije pony's met te dikke vachten.
het meeste sneeuw is gelukkig al weg. Het is ook wel mooi weer, zonnetje schijnt vollop, alleen de grond is bevroren
happyhorse
Geplaatst: 05-02-14 23:33
Wat voor wedstrijden wil je gaan rijden van?
Hier gelukkig geen sneeuw gehad, maar andere kant had graag met ukkie voor de slee geknoopt. Ukkie mag zondag weer mee op wedstrijd, behendigheid wedstrijd.
vandaag voor het eerst weer op Wolf gestapt mijn zus heeft wat fotos gemaakt van mijn vers uit het land geplukte, vieze, harige, spierloze, dikke poownie
Wolf blijft een mooie pony hoor Van Zelfs na haar rustperiode. Dat buikje is dus precies waar ik me bij Loki zo'n zorgen om maakte een tijdje geleden, maar nu zie ik wel precies wat je bedoelde. Bij Loki is het nu wel wat minder geworden, ongeveer hetzelfde als bij Wolf. Dus dat zal dan toch wel normaal zijn bij Koniks Thor heeft er helemaal geen last van, maar dat is ook pas een jaarling, hij is sowieso totaal uit verhouding nu
Super! ze is 17de van de 30 geworden. Ze was super fris, maar heeft alles prima gedaan! Op naar volgend jaar!
Van: ik vind haar er goed uitzien!!
Avalon87
Geplaatst: 11-02-14 18:19
Hierbij dan eindelijk de lang beloofde foto's van ons nieuwe grijze vriendje. De foto's zijn gemaakt direct nadat hij was aangekomen. Inmiddels is hij al een week of 3 bij ons, ik kwam er alleen steeds niet aan toe om de fot's te uploaden.
idd jammer van het kolletje.. maar ik was zo onder de indruk van zijn mooie verschijning dat ik het kolletje maar voor lief neem dan maar met watervaste stift aan de gang
Ze zijn allebei super! Wat een knappe beertjes zijn het
wes2009
Geplaatst: 14-02-14 13:29
Hier nog een liefhebber . Nu ik alweer een tijdje paardloos ben en de westernkant uit ben gegaan, begint het toch te kriebelen. Zou graag een jonkie aanschaffen om over een paar jaar te beleren. Zijn er nog ergens jonge dieren te koop dat iemand weet?
Op het moment niet. Enkele maanden geleden stond het broertje van mijn jonkie ook te koop, ze moesten samen weg uit het natuurgebied. Zodra de boswachter weer surplus had, zou hij het me laten weten zodat ik wat rondvraag kon doen, dan zal ik het ook hier neerzetten. Dus ik zou zeggen, hou het topic een beetje in de gaten, regelmatig komt hier wat voorbij.
happyhorse
Geplaatst: 15-02-14 14:42
Ahhh wat een knapperd. En kolletje valt bijna niet op!
Net met ukkie nog buitenritje gemaakt in de storm. kan ze daar ook mooi aan wennen. @ wes2009: heb je pb gestuurd.
Mooie foto's lynn van wolf,prachtbeestje! Schaam schaam, maar pumbaa is op het moment nog dikker Ik zal binnenkort ook ff weer foto's maken. Wat een super leuke konik avalon, prachtig stel zo bij elkaar! Dat kolletje vind ik ook wel wat hebben ook al hoort het officieel niet, vind het wel lief staan. En wat lijkt loki sprekend op pumbaa op die foto! Wat goed happyhorse van ukkie! Leuk al die ontwikkelingen.
HIer in korte tijd ook heel veel veranderd. De paardjes staan nu sinds begin februari op hun nieuwe weide aan het bos omdat we niet langer op de oude weide konden blijven, die wordt verkocht. Moest zelf eerst ook erg wennen,maar ben nu al aardig gewend. Het is een fijne plek. We zijn lopend van de ene wei naar de andere verhuisd, ivm pumbaa's trailertrauma. Dat was zo'n anderhalf uur lopen en Pumbaa was wel onrustig maar erg braaf. In het begin durfde hij nog niet in de schuilstal maar nu staat hij er af en toe even in en raakt al wat meer gewend. Hij krijgt eind deze maand een vriend erbij want ik heb een nieuw paard aangeschaft, een fell pony. Sober in onderhoud en pittig met rijden net als Pumbaa. Het is een ruin van 5,5 jaar en net zo klein als pumbaa (bijna 1,43) Maar met hem hoop ik zorgeloos buitenritjes te kunnen maken. Mijn Shetlander is verkocht en vertrekt begin maart naar zijn nieuwe plekje. Ik heb het er heel moeilijk mee en als ik hem financieel erbij had kunnen houden had ik het gedaan maar helaas kan dat niet. Vreselijk moeilijke beslissing geweest maar hij krijgt een super goed plekje! Daar ben ik erg blij om. Kortom allemaal een hoop veranderingen in korte tijd. Ik zal binnenkort weer wat foto's plaatsen!
Bedankt voor jullie reacties Ik ben ook super blij met de kleine, hij is ontzettend lief en ook nog knuffelbaar. In het begin was hij nog niet echt te aaien, en nu mag ik mijn armen al over zijn rug leggen. Onbegrijpelijk hoe snel vertrouwen kan groeien. Hoewel hij andere mensen nog wel een beetje spannend blijft vinden.
Super Nadine, dat de verhuizing zo goed gegaan is. Fijn dat hij het over straat ook goed deed, dat is niet niks, een wandeling van anderhalf uur.. Gelukkig staat hij veilig en wel op zijn nieuwe plekje. Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's van je nieuwe fell pony! Leuk dat hij qua maat en type goed bij Pumbaa past. Wanneer komt hij? Hopelijk kun je met hem gewoon zorgeloos buiten rijden. Fijn dat je voor de shet ook een plekje hebt weten te vinden, afscheid nemen is nooit fijn, maar het verzacht als ze het goed krijgen.
Hier verder weinig nieuws, ik ben al 2 weken grieperig, dus alleen voor de verzorging bij de paardjes. Ik heb met prikpaaltjes een roundpen in elkaar geknutseld, om wat grondwerk te kunnen doen, want in de wei met 2 andere nieuwsgierige neusjes ertussen, schiet ook niet erg op.