Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Ik heb dus niks met de gemiddelde bruine ruin.
Meestal kwpn. Als ik zie wat mensen daar allemaal mee doen. Slof, zweep, spoor, strak in de krul. Heel groot paard in een normaal formaat stalletje of trailer. Nu hoeft iedereen zich niet gelijk aangevallen te voelen. Er zijn ook heel veel mensen die het anders aanpakken. Maar zo'n paard die dat allemaal maar over zich heen laat komen onder de noemer hij is zo makkelijk. Ik denk dan: wat een sukkel
Zelf heb ik een hele arogante arabier die dat echt niet allemaal laat gebeuren. JJane schreef:Grappig om te lezen! (heb niet alles doorgelezen hoor) Ik heb dus niks met de gemiddelde bruine ruin.
Meestal kwpn. Als ik zie wat mensen daar allemaal mee doen. Slof, zweep, spoor, strak in de krul. Heel groot paard in een normaal formaat stalletje of trailer. Nu hoeft iedereen zich niet gelijk aangevallen te voelen. Er zijn ook heel veel mensen die het anders aanpakken. Maar zo'n paard die dat allemaal maar over zich heen laat komen onder de noemer hij is zo makkelijk. Ik denk dan: wat een sukkel
Zelf heb ik een hele arogante arabier die dat echt niet allemaal laat gebeuren.
(de martelwerktuigen doel ik dan op.)JJane schreef:Grappig om te lezen! (heb niet alles doorgelezen hoor) Ik heb dus niks met de gemiddelde bruine ruin.
Zelf heb ik een hele arogante arabier die dat echt niet allemaal laat gebeuren.

Kijk maar in mijn profiel, niet strak in de krul, wordt bitloos gereden, vrijwel alleen buitenritten, 24/7 buiten...
Heb wel geleerd dat je een paard niet kan beoordelen op uiterlijk.
rox_en_wilvy schreef:Ik heb juist helemaal niks met ..... Mensen die bevooroordeeld zijn, en die alles en iedereen over 1 kam scheren! En nou ben ik toch al van mening dat er op bokt meer "mensen met paarden" zitten dan "paardenmensen" !
JessicaD88 schreef:rox_en_wilvy schreef:Ik heb juist helemaal niks met ..... Mensen die bevooroordeeld zijn, en die alles en iedereen over 1 kam scheren! En nou ben ik toch al van mening dat er op bokt meer "mensen met paarden" zitten dan "paardenmensen" !
Nou kunt best met een bepaald ras niets op hebben, waar je dan niets van weet omdat het ras je niet trekt. Ja dan ga je dr ook geen kopen lijkt me![]()
Over je opmerking mbt 'paardenmensen'; allereerst vind ik dat een vreselijk 'gezegde', en ten tweede vind ik dat jij zelf toch behoorlijk onder de noemen 'mensen met paarden' valt als ik je profiel zo bekijk!
het heeft dus ook echt wel met voorkeur te maken!
zal hem overigens nooit kopen maar het dier heeft wel echt "iets" wat andere haflingers naar mijn idee niet hebben haha