Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:40

lekker hoor Wendy! wij hebben helaas niet de paden om lang te kunnen galopperen nu... Verdrietig

Gelukkig hebben we van de zomer meer mogelijkheden... Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:11

De oplossing: hierheen verhuizen (wanneer gebeurt het nou eindelijk Haha! )

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:43

Pfff de zomer.......ik zit te wachten joh!
Tot het eindelijk vakantie is...en beter weer...en het leukste van alles is: Als het wat droger gaat worden word er hier een bak gebouwd!!!!! Pling
Wel handig als je vader een loonbedrijf heeft... Vork
Ik kan nu bijna nergens lekker crossen...wel jammer...
Ik ben van plan m'n draver te mennen.
Eerst gewoon met een trainingstuig, zo'n singel met ringen Knipoog
En dan er achter lopen, en kijken hoe ze reageert op hulpen enzo.
Lijkt me ook wel leuk voor de afwisseling van het paard.
Ze vind het altijd heel leuk als ik iets nieuws ga doen, ze doet altijd ijverig mee Lachen
Zoals de eerste keer zonder zadel, eerste keer balkjes stappen (volgende keer balkjes draven Knipoog) ze vind het allemaal geweldig, als het nieuw is is het geweldig, volgens haar.
Teminste aan haar lichaamstaal te zien...
Vinden jullie dravers nieuwe dingen ook altijd heel leuk, super leergierig?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:48

wkoekoek schreef:
De oplossing: hierheen verhuizen (wanneer gebeurt het nou eindelijk Haha! )

dat gebeurt als ik werk kan vinden, en een stal die aan mijn eisen voldoet... en ik ben nogal kieskeurig.... Haha!

Helaas is de werkgelegenheid erg slecht... en ik heb mijn dialect als nadeel.... ik ben dus bang dat ik er rekening mee moet houden dat.... you know... Scheve mond

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:50

Ik heb vandaag ook een buitenrit gemaakt! In het begin was ze druk en vervelend maar op een gegeven moment ging het wel. Mooi weer alleen heeeeeel erg koud! Verdrietig

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 00:35

Ik heb vandaag echt een superdag gehad!!! Cool Ik heb heerlijk gereden in het zonnetje, al was het inderdaad om te bevriezen op de kar.

Ik heb eerst gereden met Go Your Own Way, een goede Duitse draver, hengst, maar o zo lekker paard om uit te rijden.

Daarna heb ik in partij gereden met Uram Vivant, die is net 3 jaar, tegen een jongen van onze stal, die reed met Unser Idzarda. En ik won... Haha!

En als laatste nog met Uschkim, die is echt supermooi!! Was een lekker rustig ritje.

Tja, al die namen zeggen jullie niets, maar ik wilde het toch kwijt. Ik zal volgende keer eens proberen iemand digicam te lenen, want helaas heb ik er zelf geen, en mooie foto's te maken van de paardjes...

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 17:32

ik ging gisteren even zonder beugels springen, meneer vlogg er gewoon vandoor, was een laag hindernisje, en hij sprong er dus gewoon over, tjonge wat een aap, die had even zijn pleziertje:D bleef gellukkig gewoon zitten:d

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:03

Wanneer zijn jullie eigenlijk weer op Duindigt? Dan moeten we maar eens afspreken want ik sta nu met paard schuin tegen over Duindigt Haha! .

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:27

20 en 27 maart Haha! Dan heb ik namelijk dienst op duindigt.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:28

wkoekoek schreef:
20 en 27 maart Haha! Dan heb ik namelijk dienst op duindigt.

kom je daarna nog op familiebezoek? Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:45

Ligt eraan of ik de dag erna moet werken en hoe laat de koersen afgelopen zijn. Knipoog Anders wordt het zo laat thuis, ik moet heeeelemaal terug naar het noorden :p

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:48

wkoekoek schreef:
Ligt eraan of ik de dag erna moet werken en hoe laat de koersen afgelopen zijn. Knipoog Anders wordt het zo laat thuis, ik moet heeeelemaal terug naar het noorden :p

je mag ook wel blijven slapen hoor... Haha!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:33

ik ga t verhaal niet weer typen maar bij VvdD staat mijn belevenis van vandaag!!!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:34

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:23

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:29

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:33

Super hoor! OK dan! Gefeliciteerd!

Was die advertentie op marktplaats trouwens van jou?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:41

leuk zeg gefeliciteerd

leuk peetje zo'n lekker dagje met de dravers
ik ga even de link bekijken

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:46

Peetje schreef:
Ik heb eerst gereden met Go Your Own Way, een goede Duitse draver, hengst, maar o zo lekker paard om uit te rijden.

Daarna heb ik in partij gereden met Uram Vivant, die is net 3 jaar, tegen een jongen van onze stal, die reed met Unser Idzarda. En ik won... Haha!

En als laatste nog met Uschkim, die is echt supermooi!! Was een lekker rustig ritje.

Tja, al die namen zeggen jullie niets, maar ik wilde het toch kwijt. Ik zal volgende keer eens proberen iemand digicam te lenen, want helaas heb ik er zelf geen, en mooie foto's te maken van de paardjes...

Go Your Own Way ken ik wel van naam. En tsja, namen als Vivant en Idzarda ken ik inmiddels ook wel Schijnheilig Heb je ook afstammingen? En wij verwachten natuurlijk wel een keer foto's Knipoog

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:08

Nee, Wendy, ik durf het niet te zeggen. Van Uschkim weet ik dat zijn vader Nevele Cero O is. Hij is echt heel mooi, leuk koppie, dikke bos manen en mooi aan de teugel voor de kar. Maar mijn vriendin reed ernaast OP het paard, Hot Water (let dit jaar op hem op de korte baan) en die Uschkim vond het wat joh! Hahahaha! Ik zal volgende keer vragen naar de afstamming van Uram en Unser. Er staan nu 59 (!!) paarden bij De Haan op stal. Echt veel!!!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:29

Jemig, aardig volle bak dus! Als ie er teveel heeft, mag ie ze wel doorsturen naar Roelof (Maring) die heeft op het moment maar 1 koerspaard, Everloving. De rest staan op rust, en dat zijn er ook maar een paar: Respectfulmeadow en Rimano P. Tammy staat net weer in training, maar ik betwijfel of die t redt om te koersen, TTP komt over een paar maanden pas weer. Hij heeft nog wel een paar jonkies staan geloof ik, maar daar weet ik de namen niet van.

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:17

Peetje schreef:
Nee, Wendy, ik durf het niet te zeggen. Van Uschkim weet ik dat zijn vader Nevele Cero O is. Hij is echt heel mooi, leuk koppie, dikke bos manen en mooi aan de teugel voor de kar. Maar mijn vriendin reed ernaast OP het paard, Hot Water (let dit jaar op hem op de korte baan) en die Uschkim vond het wat joh! Hahahaha! Ik zal volgende keer vragen naar de afstamming van Uram en Unser. Er staan nu 59 (!!) paarden bij De Haan op stal. Echt veel!!!

Was die vriendin Patricia?

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:21

Lowie schreef:
Peetje schreef:

Was die vriendin Patricia?

Ja Haha! En volgens mij heet jij ook zo, of niet? Knipoog Het eurocentje viel wat traag bij me toen je vertelde dat Pegasus van jullie was. Ik stond later op de koers, en realiseerde me pas wie je was... Cool

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:14

Phoe 59 paarden dat is niet niks.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:46

jockeygirl schreef:
Phoe 59 paarden dat is niet niks.

Nou zoveel wil ik er niet hoor in de toekomst! Boos! Ik heb er nu eentje en dat is al handen vol. Misschien in de toekomst 2 a 3 maar echt niet meer Knipoog Haha! Kost me bakken met geld! Cool