Gelukkig hebben we van de zomer meer mogelijkheden...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wkoekoek schreef:De oplossing: hierheen verhuizen (wanneer gebeurt het nou eindelijk)
wkoekoek schreef:20 en 27 maartDan heb ik namelijk dienst op duindigt.
wkoekoek schreef:Ligt eraan of ik de dag erna moet werken en hoe laat de koersen afgelopen zijn.Anders wordt het zo laat thuis, ik moet heeeelemaal terug naar het noorden :p
KindnessM schreef:
Peetje schreef:Ik heb eerst gereden met Go Your Own Way, een goede Duitse draver, hengst, maar o zo lekker paard om uit te rijden.
Daarna heb ik in partij gereden met Uram Vivant, die is net 3 jaar, tegen een jongen van onze stal, die reed met Unser Idzarda. En ik won...![]()
En als laatste nog met Uschkim, die is echt supermooi!! Was een lekker rustig ritje.
Tja, al die namen zeggen jullie niets, maar ik wilde het toch kwijt. Ik zal volgende keer eens proberen iemand digicam te lenen, want helaas heb ik er zelf geen, en mooie foto's te maken van de paardjes...
Peetje schreef:Nee, Wendy, ik durf het niet te zeggen. Van Uschkim weet ik dat zijn vader Nevele Cero O is. Hij is echt heel mooi, leuk koppie, dikke bos manen en mooi aan de teugel voor de kar. Maar mijn vriendin reed ernaast OP het paard, Hot Water (let dit jaar op hem op de korte baan) en die Uschkim vond het wat joh! Hahahaha! Ik zal volgende keer vragen naar de afstamming van Uram en Unser. Er staan nu 59 (!!) paarden bij De Haan op stal. Echt veel!!!
Lowie schreef:Peetje schreef:Nee, Wendy, ik durf het niet te zeggen. Van Uschkim weet ik dat zijn vader Nevele Cero O is. Hij is echt heel mooi, leuk koppie, dikke bos manen en mooi aan de teugel voor de kar. Maar mijn vriendin reed ernaast OP het paard, Hot Water (let dit jaar op hem op de korte baan) en die Uschkim vond het wat joh! Hahahaha! Ik zal volgende keer vragen naar de afstamming van Uram en Unser. Er staan nu 59 (!!) paarden bij De Haan op stal. Echt veel!!!
Was die vriendin Patricia?
jockeygirl schreef:Phoe 59 paarden dat is niet niks.