Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lisse schreef:Deze zijn echt heel gaaf, echt zoals een konik er imho uit hoort te zien, jammer dat ze zo klein zijn.
)maar wij gaan dit jaar dus echt officiele online auditie doen voor Parelli. En aangezien we door alle omstandigheden toch heel erg vooruit zijn gegaan dit jaar, ga ik dus auditie doen voor level 3 i.p.v level 2. Ik ga eerst mijn liberty auditie insturen, daarna de online en freestyle auditie. Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Pumbaa doet enorm zijn best en dat vind ik gewoon super. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Loki! Zal vast een hele opluchting voor je zijn! En dat je nieuwe Konik al gauw komt, spannend zeg! Foto's!! 
En zoals jullie misschien wel weten ben ik mijn weiland kwijt helaas. Maar via via heb ik nu een weilandje kunnen huren op 3 minuten fietsen van mijn huis af! Het is geen prive weiland meer maar ze staan dan met andere ponies. En het is aan het bos! Dus grote kans dat ik de poging weer ga wagen met pumbaa op buitenrit. In februari verhuizen we.
maar helaas is die verkocht omdat die niet op een manege thuis hoorde, want maar weinig kinderen die er op durfte hij was erg ondeugend.
) heb niet veel goede fotos die ik er nu bij kan zetten maar ga t nog proberen!