@Minka: Duidelijk een haflinger.... @Nathalie_Sam: Welsh X shetlander @Charlie_x: Iets met tuigerbloed @Zetta: Welsh X shetlander @LoveMariska: Iets met welsh @Saartje08: Iets met welsh..
Nathalie_Sam: New Forest cammillio: Duidelijkere foto's zouden handiger zijn, maar Connemara kan volgens mij wel. Beetje Welsh-achtige bouw, maar het hoofdje dan weer wat minder.
@Cammillo: Ik zie er ook wel connemara in.. @marissie170: Moeilijk, ik zou niet zo snel new forest zeggen gezien de stokmaat.. Eerder iets van een wpn'er..
ntlie_ hmm ben ook benieuwd wat andere er van zeggen
Zetta
Geplaatst: 02-08-10 16:26
Ik heb hier nog even een foto van mijn pony's want ik vind ze echt veel te klein lijken voor een kruising met welsh. Die foto is van niet lang geleden maar wel nog van bij de vorige eigenaar.
zou ook kunnen ik heb er niet zoveel verstand van vandaar op de vorige pagina ook een foto van mijn verzorgpaardje.
Musetta
Geplaatst: 02-08-10 18:23
Doet me denken aan een American Miniature Horse. Ze lijkt me een edel type... Shetjes lijken robuuster, niet?
Zetta
Geplaatst: 02-08-10 18:34
Musetta schreef:
Doet me denken aan een American Miniature Horse. Ze lijkt me een edel type... Shetjes lijken robuuster, niet?
Dat dacht ik ook, daarom dat ik het hier even vraag voor de zekerheid want ik vind ze echt te slank en elegant om een shet te zijn en haar dochter nog meer zelfs. Mijn dierenarts en hoefsmit dachten ook al dat het miniatuurtjes waren.