Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ronald1982 schreef:Mijn computer is ook een schatje... over een maandje is hij jarig *o/*
Een jaar lang lief geweest. M.u.v. wat spyware die ie toeliet, maar daar ben ik nu weer lekker vanaf
Potverdorrie meiden, dit mag helemaal niet. Beetje ontopic blijven, foei!
Voor straf morgen verplicht ff bokken![]()
Weinig drafsport/draver nieuws vanaf hierKomende lente en zomer moet het gebeuren. Met een beetje geluk 3 fokprodukten van hier in de baan en weer 4 veulentjes. Altijd erg leuk
Ronald1982 schreef:Mijn computer is ook een schatje... over een maandje is hij jarig *o/*
Een jaar lang lief geweest. M.u.v. wat spyware die ie toeliet, maar daar ben ik nu weer lekker vanaf
Potverdorrie meiden, dit mag helemaal niet. Beetje ontopic blijven, foei!
Voor straf morgen verplicht ff bokken![]()
Weinig drafsport/draver nieuws vanaf hierKomende lente en zomer moet het gebeuren. Met een beetje geluk 3 fokprodukten van hier in de baan en weer 4 veulentjes. Altijd erg leuk
Peetje schreef:Zaterdag ga ik lekker naar stal. Weer eens lekker uitwaaien, daar ben ik wel aan toe na alle stress op mijn werk. Lekker knuffelen met mijn teddybeertjes daar. Kan niet wachten tot het zover is... Nog 4 nachtjes slaepen...Hahahaha... ik lijk wel een kind dat bijna jarig is!
mooneyes schreef:ik heb trouwens mijn foto gekregen van de duosulkykoers hij is leuk!
KindnessM schreef:Goh, stilletje hier de laatste tijd zeg....