Maarja niet te vroeg juichen want anders doet ie het morgen niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maarja niet te vroeg juichen want anders doet ie het morgen niet meer
of msn

Komende lente en zomer moet het gebeuren. Met een beetje geluk 3 fokprodukten van hier in de baan en weer 4 veulentjes. Altijd erg leuk
Ronald1982 schreef:Mijn computer is ook een schatje... over een maandje is hij jarig *o/*
Een jaar lang lief geweest. M.u.v. wat spyware die ie toeliet, maar daar ben ik nu weer lekker vanaf
Potverdorrie meiden, dit mag helemaal niet. Beetje ontopic blijven, foei!
Voor straf morgen verplicht ff bokken![]()
Weinig drafsport/draver nieuws vanaf hierKomende lente en zomer moet het gebeuren. Met een beetje geluk 3 fokprodukten van hier in de baan en weer 4 veulentjes. Altijd erg leuk
Ronald1982 schreef:Mijn computer is ook een schatje... over een maandje is hij jarig *o/*
Een jaar lang lief geweest. M.u.v. wat spyware die ie toeliet, maar daar ben ik nu weer lekker vanaf
Potverdorrie meiden, dit mag helemaal niet. Beetje ontopic blijven, foei!
Voor straf morgen verplicht ff bokken![]()
Weinig drafsport/draver nieuws vanaf hierKomende lente en zomer moet het gebeuren. Met een beetje geluk 3 fokprodukten van hier in de baan en weer 4 veulentjes. Altijd erg leuk
mee
Hahahaha... ik lijk wel een kind dat bijna jarig is!
Peetje schreef:Zaterdag ga ik lekker naar stal. Weer eens lekker uitwaaien, daar ben ik wel aan toe na alle stress op mijn werk. Lekker knuffelen met mijn teddybeertjes daar. Kan niet wachten tot het zover is... Nog 4 nachtjes slaepen...Hahahaha... ik lijk wel een kind dat bijna jarig is!
mooneyes schreef:ik heb trouwens mijn foto gekregen van de duosulkykoers hij is leuk!
niet gereden hebt, en hij was ouderwets braaf, lekker aan teugel gelopen...
. Het ging niet heel super, omdat Sjeek al aardig moe was. Ze liepen namelijk voor op schema toen wij aankwamen, dus we hadden Sjeek snel opgezadeld. Maar toen de rubriek van mijn zusje moest beginnen bleek de jury er nog niet te zijn (dat kwam natuurlijk doordat ze voor liepen op schema). Dus helaas moesten we toch nog even wachten. Daardoor was Sjeek al een beetje aan het eind van zijn latijn toen hij de ring in moest. Ze hebben 148 pnt gekregen, van een jury die vrij streng jureert, dus we zijn zeker niet ontevreden.
Op naar de helemaal echte wedstrijd, in maart.
Dinsdag had ze ook gegaloppeerd, en was ie wel een beetje tegen de teugel. Maar dat is ie altijd als ie een tijd niet gedressuurd heeft, hij moet er altijd weer even in komen. Ik duik zaterdag gewoon lekker het bos in met hem, ik hoop (heel heel erg) dat ie niet zo heet is als vorige keer. Mn spierpijn is net weer over
KindnessM schreef:Goh, stilletje hier de laatste tijd zeg....
Plaats ik nog maar een berichtje!
Flink veel gegalloppeerd dus hij had lamme benen, en twee keer verdwaald. Gaan we vaker doen!