Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En net zoals jij het nuttig vind, mag ik het onzin vinden. Lijkt me geen enkel probleem. Moet kunnen toch?
Ik geef ook alleen wat ponybrok en ochtends handje Musli Zonder (alles van Subli), die van de ochtend zou geskipt kunnen worden maar de rest krijgt ook wat dus dan vind ik het zo sneu dat hij niets krijgt
Verder meest schrale hooi wat er is en extraatjes met mate.
Ik wacht even op mijn salaris en dan bel ik de dierenarts of hij open staat voor een bloedonderzoek naar eventuele te korte en de verdenking van teveel afvalstoffen door de osteopaat. Volgens mij testen ze dan op spierenzymen oid?
(dacht ff aan verborgen camera's....maar als ik eerlijk ben denk ik dat ze nog gelijk hebben ook...) Clooney kreeg:
daarna was ze weer braaf, op 1 tempo maar wel lekker fel en trok enorm aan op de sprong

Al zegt er ook altijd een stemmetje in mij: "ahum....meten is weten"! En wil ik alles altijd graag goed onderbouwd zien...(ben tenslotte ook met een wetenschappelijk onderzoeken getrouwd...
) Maar goed, iedereen maakt wel eens dingen mee die je niet kunt verklaren, maar die wel bijzonder zijn....dus....