Gefeliciteerd met je punten Eline.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SkyMarian schreef:Fijne rit gehad met Ben Eline?![]()
Woensdagochtend enorm zitten prutsen op de galop. Resultaat linksom bleef prima. Rechtsom sprong madam elke keer aan in de linkergalop of zette het op een lopen. Uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik veelte snel en geforceerd die galop er op probeer te trixen. Liefst dan ook nog kaarsrecht en goed vanuit achteruit doorgesprongen.....Dat werd dus niks.
![]()
Bar gemaild om de B proef aan te passen naar een impulsproef zonder galop. Uiteindelijk was de insteek gewoon mee doen voor de ervaring.![]()
Gisteren was er gif gespoten op de wei tegen het onkruid. Laat de wei nou strak naast de bak liggen. Madam had al direct zoiets van daar zit een luchtje aan.![]()
Oftewel wat mutserig door de bak heen. Zelf verder nergens druk over gemaakt zolang ze maar gewoon liep waar ik het bedacht had. Uiteindelijke gevolg dat ze poepie relaxt door de baan ging en ze alle keren netjes in de rechtergalop aansprong. Conclusie....ik ben een doos en zij een wijze witte heks.![]()
Pennymeisje in mij is ook weer helemaal gelukkig.... ze hinnikte naar me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()