Gefeliciteerd met je punten Eline.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sorry, ook een beetje beelddenker!
Volgens mij is Mark ook best gegroeid.
) lijkt Lloyd zich beetje meer thuis te voelen. Hij is helemaal happy met zn twee ruinenvriendjes, dat klikt super! Gister voor het eerst even aan de longe in de longeerbak (nog nooit geweest) hij was zo braaf, niet voor te stellen dat hij nog 5 moet worden! Vandaag de ijzers eraf, had de vorige eigenaren (niet Tieks!) gesierd om ze er af te halen of hem nieuwe schoenen te geven voordat ie weg ging, want hij had er echt last van. Vooral hoef waar het ijzer los zat deed hem pijn
maar wederom, braaf! Paard achter hem langs, helemaal alleen op stal: geen kik. Dus de basis is nuchterheid, fijn.
, maar het lijkt toch goed te komen

gaat ze ook tijdelijk verhuizen naar de amazone of komt ze aan stal?
Spannend, snurk, maar braaf. Heeft wel een naar stal-trekje; als ik met halster de stal in kom en hij heeft geen zin.. Oren plat en kont naar achter
Dus tik op de kont met touw gegeven en toen had ie al door dat ik me niet liet afschepen
Daarna is het ook goed, uitprobeerseltje van hem denk ik
! Vanmiddag lekker rondje bos met Ben, heerlijk met dat zonnetje!
....Dat werd dus niks.
SkyMarian schreef:Fijne rit gehad met Ben Eline?![]()
Woensdagochtend enorm zitten prutsen op de galop. Resultaat linksom bleef prima. Rechtsom sprong madam elke keer aan in de linkergalop of zette het op een lopen. Uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik veelte snel en geforceerd die galop er op probeer te trixen. Liefst dan ook nog kaarsrecht en goed vanuit achteruit doorgesprongen.....Dat werd dus niks.
![]()
Bar gemaild om de B proef aan te passen naar een impulsproef zonder galop. Uiteindelijk was de insteek gewoon mee doen voor de ervaring.![]()
Gisteren was er gif gespoten op de wei tegen het onkruid. Laat de wei nou strak naast de bak liggen. Madam had al direct zoiets van daar zit een luchtje aan.![]()
Oftewel wat mutserig door de bak heen. Zelf verder nergens druk over gemaakt zolang ze maar gewoon liep waar ik het bedacht had. Uiteindelijke gevolg dat ze poepie relaxt door de baan ging en ze alle keren netjes in de rechtergalop aansprong. Conclusie....ik ben een doos en zij een wijze witte heks.![]()
Pennymeisje in mij is ook weer helemaal gelukkig.... ze hinnikte naar me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()