Stille meelezer moet toch even zeggen dat ze stinkend jaloers is op al die mooie paarden Heb zelf een 'saaie' donkerbruine (maar wel met een hart van goud)
ik heb geloof ik een zweetvosje, sinds een week nu. zal foto plaatsen via computer. dit lukt me niet via de telefoon nooit geweten dat er nog zoveel kleuren zijn
En wat je zegt tinniie, grullo is ook een van mijn favo kleurtjes! En die blauwe ogen zijn een extraatje
Faline
Geplaatst: 12-07-14 14:34
Thx allemaal! Vind het heel bijzonder om te zien hoe Nina verandert qua kleur. Als je ziet hoe ze als veulen was en dan nu. (Ze glanst nu ook al als een gek, maar heel moeilijk om het zo op de foto te krijgen zoals je het in het echt ziet!) De typische champagne sproetjes beginnen nu wat rond de ogen te komen. Champ (haar vader dus) had het op alle roze delen, ik denk dat Nina dat ook nog wel gaat krijgen. De ogen werden eerst vrij donker en beginnen nu ook weer op te lichten. Heel apart zo'n toverbal. Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe ze is als ze klaar is met 'toveren'
Ja zeker hebben ze kleurtjes, zelfs de manier waarom de huid plooit enz daar zit zelfs patent op haha
keona
Geplaatst: 16-07-14 09:43
geisha nog eens onze dunskin
Fotsy
Geplaatst: 18-07-14 19:31
mijn drachtig zuurpruim valkje nog eens, juist gerold en toch nog blinken. Hoe doet ze het, teveel eten denk ik. Ze is alweer minder zwart he, vind je niet?
Amable
Geplaatst: 18-07-14 21:02
Mijn knappe spaanse valkje weer eens Hij lijkt wel van goud, niet dan?
Peterina
Geplaatst: 20-07-14 10:02
Mooie foto's komen voorbij!
Ik vind het altijd apart die tinten van een bepaalde kleur.
daniweerd
Geplaatst: 20-07-14 12:33
en mijn beide tinkers eentje in bleu roan en eentje buckskin bont