niet dat dat goed zou zijn maar ben gewoon nieuwsgierig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnnoDomino3 schreef:zou dat ook niet kunnen met genetische manipulatie?
niet dat dat goed zou zijn maar ben gewoon nieuwsgierig

Ik vind de theorie achter de kleur erg interessant en vind dit een geschikt topic om dat te bespreken. Ik vind de sfeer in dit topic daar ook toe, en dat maakt het topic IMO ook leuk. De afgelopen 10 pagina's zijn er heel veel interessante onderwerpen voorbij gekomen die je in de andere topics niet terug zal vinden en waarvoor je ook geen aanknopingspunten zal vinden in het kleurencalculator topic. Sooty en rabicano worden bijvoorbeeld helemaal niet meegenomen in de calculator, maar zijn wel degelijk interessant voor de kleurliefhebber. En dan zullen we het nog maar niet over uiterst zeldzame mutaties als Brindle en Chimera. Jammer dat op bokt, het grootste paardenforum, dergelijke interessante discussies in een kleurentopic over bijzondere kleuren verboden worden 
Ik haal de interessante foto's en post wel uit dit topic als dat nog lukt voordat de mods grote schoonmaak houden. Gaat even duren en ik hoop niet dat dat topic dan wordt gesloten.
Dan zijn we on topic, kunnen we discussiëren en bespreken naar hartelust, ook foto's van andermans paarden en zitten we veilig
tot volgend jaar
Marjoow schreef:
tiwi1969 schreef:@ Jette, de nagenoeg witte paarden die je bij de Groningers ziet zijn Sabino's, dit komt weg bij de hengst Otto.
Eerder in dit topic heb ik enkele van deze paarden getoond, die zijn ook in mijn profiel te vinden.