Double we denken dat er een arabier in zit wat denken jullie nog meer ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mira283 schreef:In mijn ogen is dit gewoon niet veranwoord. Je hebt niets te zeggen als het paard op de kletter gaat. Zelfs met bit niet maar goed. En ik kan het weten ik heb het meegemaakt op de kar en daar stond een shet voor kun je nagaan als dit mis gaat. Mijn tip koop een bitloosmenhoofdstel of doe een goed menbit in.
trysteffy schreef:Het gaat ook om het vetrouwen in je paard/pony ook men je met halster dat is de grooste vetrouwen wat jij in je pony heb waarom zou dat slecht zijn om met een halster te mennen ik vind het beter dan een bit wat je in je mond heb en dan helletijd tegen je gehemelte zit en tanden dus laat haar gewoon der ding doen (keona) het zijn haar paarden en niet die van jullie
keona schreef:Mira283 schreef:In mijn ogen is dit gewoon niet veranwoord. Je hebt niets te zeggen als het paard op de kletter gaat. Zelfs met bit niet maar goed. En ik kan het weten ik heb het meegemaakt op de kar en daar stond een shet voor kun je nagaan als dit mis gaat. Mijn tip koop een bitloosmenhoofdstel of doe een goed menbit in.
ik men hoe ik wil en dat is soms met mijn goedpassend leren halster of met mijn ongebroken stangetje.en ik weet heus wat ik doe heb meerdere pony's/paarde en dit kan zeker niet bij alle paarden/pony's.en een side pull werkt het zelfde als hoe mijn halster zit,kin en kaakgekruisd rij ik niet mee en wil ik ook niet.