Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Orlando schreef:@jaggie: daar ben ik het niet mee eens. voorbeeld: als iemand gwoon partuculier hem koopten en er veel plezier mee heeft en leuk wedstrijden rijdt. vind ik het wel waard om er energie in te steken. oke als je nu echt een handel stal hebt is het anders. maar gaat ook om het karakter van het paard daarom heb ik hem ook gekocht.
Yvie_Juudje schreef:Dit is een kwpn taxatie topic
farahmunda schreef:babettekevin, volgens de regels moet je eerst minimaal 2paarden taxeren voor je je eigen paard plaatst hier... Staat wel in de regels. Dan mogen we jou paard taxeren.
jaggie schreef:Suzy-Q-Brunotti:€2000,-
uitleg: Jong paard, denkt dat hij wel een leuke maat gaat krijgen. Vind het een leuk dier met een vriendelijke uitstraling, hij oogt al vrij compleet voor z’n leeftijd. Jammer dat je er geen bewegingsfoto’s bij hebt staan. Denk trouwens dat je als nog even wacht met verkopen, totdat hij 3/3,5 jaar is en zadelmak, dat de prijs ook een stukje hoger komt te liggen.
babettekevin-Kenavo du bourg: €4500,-
uitleg:Lijkt me een prima paard, fijne maat, al meer van de ervaren leeftijd. Loopt thuis op L niveau, maar dus geen wedstrijdervaring.
lovetoulouse-Zolonia:€5500,-
uitleg:Leuk paard, nog geen wedstrijdervaring. Wel een fijn papier. (ps: Wolfgang geeft ook fijne dressuurpaarden)
@Sundral, je hoort mij niet zeggen dat een luchtzuiger per definitie een slecht paard is of niet kan presteren. Het is wel een feit dat zijn marktwaarde vaak daalt. (ik heb hier gewoon over het gemiddelde sportpaard)