Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mooneyes

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 00:53

radnah2 schreef:
mooneyes schreef:
het is wennen, maar idd veel verbeteringen.
en de profielen komen gewoon terug, de vertalingen wordt aan gewertkt, las ik vanmiddag:D.

duurt wel Slapen lang, maar beter zo al weer berivhten kunnen plaatsen dan helemaal een week er niet op kunnen. ook al is het mega iritant als je steeds pagina is niet te vinden op je scher krijgt. heb ook mega weinig geduld.

we hebben een clip gemaakt van de duokoers hij is super geworden Haha!

hahahahaha! Ach heb ik ook last van (weinig geduld) maar het is idd erg irritant als je paar keer hetzelfde typt omdat ie het niet doet! Ach gut

ja:d

een voordeel de quote knop zit nu mooi onderaan:D dat scheelt al, ik hoop wel dat me net verniuewde profiel er wel weer op komt Verdrietig

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 02:34

Ronald, er is wel zeker nut. Het nakoersen forum spitst zich toch meer toe op de drafsport. Mensen die hier op bokt komen, voelen zich waarschijnlijk een beteje buitengesloten van het clubje op dat forum. Bokt is wat dat betreft dan weer net te weinig. Er zijn namelijk wel veel mensen die vragen hebben over dravers, maar dat komt altijd hier op RP terecht, en misschien op VMR.
Daar komt bij dat hier op bokt ook vaak mensen reageren die eigenlijk alleen verstand hebben van 'rijpaarden' en niet van dravers, die toch een geval apart zijn. Ik vind het zelf dus wel toegevoegde waarde hebben, en met mij toch ook nog wel wat mensen. Je bent zeker ook nog nooit lid geweest van de YahooGroup Dravers? Iets anders dan een forum, maar hetzelfde idee. Ook mensen die geinteresseerd zijn in dravers en tips willen van mensen die ook met dravers omgaan.

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 08:49

Ik hou je ook niet tegen dat andere forum weer van de grond te krijgen. Vind het alleen maar leuk als het een succes wordt. Ben benieuwd.

Dat het Nakoersenforum niet geschikt is voor de gemiddelde boktbezoeker met vragen over dravers ben ik met je eens. Dat bokt iets te weinig en onoverzichtelijk is op gebied van drafsport ben ik ook met je eens. Maar denk je dan niet dat de drempel voor mensen met een draver-/drafsportvraag naar zo'n forum groter is dan dezelfde vraag op bokt te stellen? Kun je er wellicht beter over nadenken hoe je een beter draverforum binnen bokt kan opbouwen. Bij rasenpraat bijvoorbeeld een alfabetische lijst van rassen, daarbinnen voor elk ras een categorieenlijst van topics met daaronder weer de topiconderwerpen. Ik noem maar wat.

Ben inderdaad nog nooit lid geweest van de YahooGroup dravers. Vertel me er alles over..... Lachen

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:12

Hoi Thiry,

Ik heb foto's van Sir Volo. Volo heeft ongeveer twee jaar bij ons op stal gestaan en ben al zijn koersen mee op reis geweest. Frankrijk, Duitsland en natuurlijk zijn koersen in Nederland. Sir is van mijn oom geweest. Omdat hij een beenprobleem kreeg, heeft Tommy Kooijman hem weer opgelapt en is bij hem blijven staan en nog een aantal koersen gelopen. Uiteindelijk is het verkocht en staat dus nu in Belgie.

thiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:03

He,dat is tof zeg!Zou je enkele foto's kunnen doorsturen?
Hij loopt hier heel goed,zelfs de grasbanen bevallen hem wel.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:21

Ronald, ik wil niet vervelend doen, maar het dravers.mine.nu forum was er al tijden voordat nakoersen ook maar opgericht was. Ik ben het overigens met Wendy eens dat het forum wel een toegevoegde waarde is. Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:25

Anders hadden wij elkeaar ook nooit gekend he peet Knipoog

Zal ik de foto's van je moeder even op origineel formaat toesturen? Als je je mailadres even geeft (ben nog niet helemaal wegwijs hier op het nieuwe bokt...). Dan kan je ze zelf naar de AH of Kruidvat o.i.d. sturen en ze af laten drukken Ja

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 13:39

Peetje schreef:
Ronald, ik wil niet vervelend doen, maar het dravers.mine.nu forum was er al tijden voordat nakoersen ook maar opgericht was.

Wat er eerder of later was maakt toch niet uit? Jij was er ook al zo'n 4 jaar voordat ik werd opgericht en bent toch ook niet beter dan mij Clown Nee, eigenlijk vind ik je veel beter... maar wil Joost niet jaloers maken Haha!

Peetje schreef:
Ik ben het overigens met Wendy eens dat het forum wel een toegevoegde waarde is. Haha!

Dat is een goede reden om het forum weer tot leven te roepen. Ik juich het ook alleen maar toe als er behoefte aan is. Ik gaf alleen mijn visie.

Wat was de reden van de teloorgang van het forum in het verleden?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 13:47

In mijn ogen de onoverzichtelijkheid. Er waren veel te veel fora (denk wel richting de 15) en daardoor werd er in elk forum maar weinig geplaatst, het werd heel erg uitgerekt. Ik heb een heleboel verplaatst en gewist en ik vind het nu al een stuk overzichtelijker. Ja

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 15:45

he peetje bednakt dat het filmpje erop staat!
hij doet het goed.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:15

Wendy, leuk! Ik zal je mijn mailadres wel even pb-en, als dat lukt, wat een drama is dat op het moment, maar ze zullen het wel oplossen, denk ik.

De reden dat ik niet meer op dat forum kwam, is omdat ik mijn wachtwoord kwijt was... HAHAHA... Kan niet meer inloggen, eens vragen aan een administrator of ze me een nieuw wachtwoord kunnen sturen! Clown Denk ook dat het komt, omdat de oprichtster het erg druk kreeg met andere dingen, zoals haar baan, enzo.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:17

Maar nu ben ik dat Knipoog

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:33

Ronald1982 schreef:
[Wat er eerder of later was maakt toch niet uit? Jij was er ook al zo'n 4 jaar voordat ik werd opgericht en bent toch ook niet beter dan mij Clown Nee, eigenlijk vind ik je veel beter... maar wil Joost niet jaloers maken Haha!
[/quote]

Hahahaha... Grapjas! Haha! Bloos Clown

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 00:47

wie gaan er allemaal naar wolvega?

moeten jullie paarden lopen?

ik wou dat er nog een duosulky koers was, het was zo leuk.

hebben jullie de foto al gekregen? ik houd de brievenbus in de gaten Haha!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:36

Ik gaa maar is kijken op de forum van wendy... gewoon nieuwsgierigheid
enne, ik weet eigenlijk ook helemaal niets over de drafsport, het is maar toeval dat ik Kindness heb gekregen van mn ouders...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:40

Goh... ik wist helemaal niet meer dat ik me ooit op die site had aangemeld, hahahahaa

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:27

pff wat is het wennen zeg.
naja zal me best doen.

Gefeliciteerd karin, een beetje laat Bloos

ik zal ook een op die andere site kijken.

O.ja
Zoals de laatste berigten gaat het goed met nozem.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:06

heeft iemand het boek van de draf en rensport, het artikel ook, over de Azie actie, en duosulky koers? ik wil dat artikel weleens zien:d

kan iemand dat misschien inscannen, ofzo? Bloos

in dat kranten artikel van karin, heb ik een nieuwe achter naam temming haha, en tijdens de keors heette ik steggink,(g te veel) grappig al die nieuwe achternamen Tong uitsteken.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:18

Ja, ik raakte ook al in de war bij jouw achternaam. Wonderbaarlijk genoeg hebben ze het bij mijn moeder zowaar eens een keertje goed gedaan. Daar willen ze ook nog wel eens iets mafs van maken.

Maar ik dacht ook dat Eline met me mee was gereden naar Wolvega, maar toen ik eenmaal naar die koers stond te kijken, heette ze ineens Elaine en in de krant weer Hélène!! Hahahaha... Echt moeilijk, de naam van iemand goed schrijven! Haha! Maar we mogen niet klagen, er is een leuk stukje over geschreven! Cool

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:26

een heel mooi stuk! Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:52

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pling

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 00:04

Sorry maar wat staat er in die laatste krantenartikel? Heb geen bril maar hierbij heb ik die toch echt nodig Haha!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 00:21

super!

he die foto is leuk !!!!1 die handjes!!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:13

eey, zo heb ik nog wat intressants gemist... lastig hoor, geen internet thuis....

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:10

KindnessM schreef:
eey, zo heb ik nog wat intressants gemist... lastig hoor, geen internet thuis....

das echt lastig, ik kan niet zonder haast, en steeds kapt die pc er wel eens mee Boos!

daar heeft iedereen last van denk ik:d