Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suusiej schreef:haha, excusé moi!![]()
In dit topic wordt gevraagd wat mensen van fjorden vinden, nou, ik vind het niet zulke leuke paarden. Kan toch? Maarja, als ik alleen dat maar zeg, slaat het ook nergens op. Daarom zei ik dan waarom ik ze niet zo leuk vind.
Er zijn idd net zoveel shets en haflingers, maar het ras fjord spreekt me gewoon niet aan. (Haflingers trouwens ook niet)
Heranda zegt zelf dat Fjorden erg eigenwijs zijn, en dat beeld heb ik ook van ze. Maar ik mag daar alleen maar over oordelen als ik 100 fjorden heb gereden? ahah, ik durf te wedden dat jij nog niet op 100 fjorden hebt gereden Ikkah..
Als laatste in mijn stukje zeg ik dat er ook wel leuke en slanke fjorden zijn, dus het is niet zo dat ik iets heb tegen het fjorden-ras, maar het spreekt me gewoon niet zo aan.
Suusiej schreef:Okey mensen, dan was het niet zo slim om mijn reactie te plaatsen, want ik wist zelf ook wel dat ik hier reactie op zou krijgen..
Ben het ook eens met Heranda. Maar Ikkah, ik heb niet gezegd dat ik fjorden stomme niet luisterende domme dikke beesten vind.
Ik rijd bijna nooit op fjorden, wel gedaan,op manege en vakantie, nu niet meer. Tis gewoon een beeld wat ik van de fjord heb gekregen. Maar natuurlijk weet ik ook wel dat er hele mooitjes zijn, zeker hier op bokt, als ik in jullie profielen kijk. Maar over het algemeen houd ik er niet zo van, en dat heb ik zo gezegd. Maar ik houd gewoon niet zo van het ras, laten we het daar dan maar op houden en de rest van mijn uitspraken neem ik terug.. Veel plezier met jullie fjordjes!!