Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
armanike schreef:Ik wil er even bij zeggen dat ik heel nuchter biedt. Ja we vinden ons paard allemaal 10000e euro's waars, en ja als je iemand vind die jou paard heel graag wilt hebben, klopt dat krijg je er ook veel voor. Maar ik taxeer nu op de tijd van het jaar, de crisis. Ik heb zelf op een handelstal gewerkt, en daar kwamen paarden binnen met prachtige bloedlijnen, een directe darco, een directe concorde, voltaire, euro commerce berlin etc etc en die gingen voor niet SUPER veel weg. daarop bazeer ik mijn taxatie. Op die stal kwamen mensen van italie, spanje, zweden etc voor paarden. Dus het is niet alsof ik de penny van het dorp ben.
armanike schreef:oke 4500 is mss aan de lage kant, heb even in jou profiel gekeken en het is echt een dier met vermogen. maar vind 5500-6000 zeker niet te weinig. Ja hij springt super, ja hij heeft vermogen. Maar 1.56 is een E pony? en bij mijn weten gewoon te klein. Dat is heel leuk voor jou , en op zo een maat rij ik ook heel graag. Maar niet aantrekkelijk voor mensen die heel hoog willen gaan. Ik zeg niet dat die dat niet kan, maar dat schrikt echt af om daar hoge bedragen aan te geven. + staat nergens bij of het een ruin is of hengst of merrie. of er mee gefokt kan worden is ook belangrijk
armanike schreef:Je verdraaid mijn woorden? Ik zeg niet dat er geen ruiters zijn die het doen, maar het is gewoon zo dat een grote maat beter taxeerd.
Moest ie groter zijn denk ik 12500-15000 tenzij op nationaal internationaal word uitgebracht , dan meer.
En met groter bedoel ik niet 1.60 he