Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
H_surprise schreef:Ik kom de laatste tijd veel mensen tegen die zeggen > ja ik heb een arabier hoor geen papieren maar wel arabier en stamt af van Abdulla ja pff weet je hoeveel abdulla's er zijn wil niet zeggen dat jouw PAARD van hem afstamt en sorry de arabian zijn geen ponys
misziloon84 schreef:aangezien hier allemaal arabieren kenners zijn, Ik heb thuis 2 prachtige "drukken" van schilderijen van anja meeldijk hangen.
Ik zou graag weten wat voor een paarden ik in m'n kamer heb hangen.
Namelijk de volgende:
Vooral naar deze ben ik benieuwd
en deze:
-Pladykt- hier ben ik inmiddels al achter aardig wat info. Hij is nu van sherif hier op bokt.
griebels schreef:Zo he... heeft ze ook een website!
sherif schreef:heerlijk manneke is het toch...ook bij ons hangt deze aan de muur te pronken
en zijn natuurlijk ape-trots op onze kanjer
![]()
weet niet of Anja Meeldijk een web-site heeft,maar wij sinds pas welwww.nashaharabians.nl
Maroush schreef:Ik heb 'm al gezien !! Tis echt een mooie site geworden !!
En we komen Pladykt nog steeds graag een x irl bewonderen, om te kijken of er een leuk babytje van 'm inzit
CSAArabians schreef:Maroush schreef:Ik heb 'm al gezien !! Tis echt een mooie site geworden !!
En we komen Pladykt nog steeds graag een x irl bewonderen, om te kijken of er een leuk babytje van 'm inzit
Dat is zekers de moeite waard!!
Wij hebben een meer dan prachtige dochter van Pladykt en onze Anthal merrie gekregen vorig jaar!![]()
![]()
sherif schreef:Marion we komen snel een x bij jullie langs om onze kanjer zijn dochter en natuurlijk jullie andere schoonheden te bewonderen
spritje schreef:hey,
wie van jullie heeft een arabier ???
ik vind het kei mooi rassen en lopen zo intelligent !!!
zijn ook heel braaf !
en makkelijk te berijden .....
zijn die van jullie ook zo of anders ?
groetjes en hoefjes van spirit .......
Barcelano schreef:Het is Arabisch Paard >>geen Arabische pony die bestaan niet