Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die laat alle gangen zien maar gooit soms de boel nogal doorelkaar. Stap is ook 2tak... Ik heb trouwens foto's van Muska bij in the picture geplaatst. Ze is erg verandert.

ijslandertje schreef:@ hoffa: hoe oud is ze eigenlijk?
klunsmuts schreef:Hey
ben hier ook al lang niet geweest. Alles goed hierzo?
Trouwens, ik was ook steeds bezig genoeg postjes voor de HK te kunnen krijgen, maar int begin wordt dr haast niet op je gereageerd daar...

Hoffa schreef:Ik ben nieuwsgierig! Vertel!!

die teugels los SUKKEL! Alles staat op film, dus je ziet mij grijpen naar de teugel, brenna staat al aan de rand van de bak, kop omlaag, VRETENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. Naja, die slalom werd niks. Toen moest ik van dat paard, maar deed dat natuurlijk weer te netjes
lette totaal niet op de tijd, moest ik zakkenlopen... na, daar heb ik het niet over oke
wat een ramp... daarna met me kop in een bak met water --> Appelhappen
WIE VERZINT HET! Mijn mond is niet ZOOO groot 
dus met 2 losse beugels sjeest brenna ervandoor, over de hindernis, je kan je voorstellen hoe dat eruit zag, ik zat nog niet goed
Daarna eentjes vangen met zo'n hengel, dat ging ook SUPER
Naja, ik weet niet hoeveelste we waren, maar we hadden lol, brenna waarschijnlijk meer dan ik.
leuk voor degene die achter mij zijn paard net in bedwang kon houden
Gna gna gna... daar waren we dus een van de laatste 
dus ik moest met haar meedoen aan zuid. Die keer dat ik met brenna thuis de behendigheid ging oefenen, ben ik ook met sota aan de gang gegaan. Het heeft een half jaar geduurd voordat ze over 1 meter plastic liep. Deden we mee aan een van de outdoren, vertikte ze het om over het plastic te lopen, ik begreep er niks van! Thuis weer geoefend, deed ze keurig! Maaaaar, thuis hadden we over zwart plastic geoefend en op de wedstrijd was het wit
Daarbij stonden er na iedere 100 meter mensen met van die gekleurde vlaggen te zwaaien... ohohohoh, gelukkig is me een lancering bespaard gebleven.

naja, zal wel door de tijd komen, anyway, dit was mijn story, niet zo grappig denk ik als op de film. 
klunsmuts schreef:Maar ik dacht dus ook dat de galopren uit van die hokjes was, maar bij de uitle staat dat je eerst moet draven, dan galop en dan pas rengalop. Dus dan is het toch neit vanuit die hokjes denk ik?
tijd (6/7 jaar geleden) hadden ze nog niet van die startboxen... die kwamen pas de laatste keer toen ik meedeed. Bij de galopren is het zo dat je start vanuit draf/galop, wat je zelf wilt, dan moet je voor de eerste 50 meter in galop zitten. Of je dan al hard galoppeerd maakt niks uit, als je maar 250 meter volhoud.

wel erg leuk!
Skundi kan heel snel draven in de bak (galloptempo) Maar als er iemand voor me rijd is het moeilijk om hem in draf te houden.
Hopelijk kopen mijn ouders nog een camera zodat iemand mij kan filmen met de behendigheid. Dat zal wel feest worden
En natuurlijk de andere proefen ook. Wil wel eens weten hoe ik nou echt rijd
Ik zie me zelf nl nooit rijden

Enne, je rijd GOED
Enne ik rijd niet goed, Skundi loopt zo goed