Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mackie schreef:1. KWPN en alle andere soorten rijpaarden die hierop lijken. Ik vind ze niet bijster intelligent
2. Shetlander, schattig hoor, maar een beetje klein om er wat mee te kunnen doen
3. Fjord, saai

vrijalover schreef:ik vind het echt flauw als mense zeggen dat fjorden saai zijn. Ze kennen toevallig gewoon 1 minder pittige fjord en dan zijn gelijk alle fjorden saai..
kom maar op die van mij dan merk je hoe snel je er naast kan liggen!
want in het bos vind ze helemaal geweldig, terwijl ze met dresuur meestal heel braaf en rustig is!
[/b] pegassa schreef:Ik heb een AV hengst die ik eerst letterlijk moet wakker schudden als ik op stal kom.......![]()
Zijn motto: Heej makker......alleen voor een mooie merrie word ik wakker![]()
Ieder ras heeft zijn zenuwpezen,domkoppen, paniekhazen, luie donders, en irritante sodemieters, etc etc......... Veelal vindt dat zijn oorsprong in een stuk opvoeding/vertrouwen. Het is niet zo dat iedere Belgische knol sloom en lui is of iedere volbloed een altijd showende zenuwpees.
Ik heb zenuwachtige Belgen en super slome volbloeden gezien.....Karakters worden voor een deel gevormd. Uiterlijkheden zijn een andere kwestie nl: smaak!!! En dáár valt nog steeds NIET over te twisten.
Het is in mijn ogen dan ook totaal nutteloos iemand ervan trachten te overtuigen dat JOUW smaak de BESTE is.

Dagie schreef:1. Tinkers ( sorry maar het zijn net koeien)
2. Dravers
3. fries
Jij bent waarschijnlijk ook geen look a like van Claudia Schiffer maar jij wordt dan toch ook niet uitgescholden voor Tokkie?
.