wie gaan er 15/1 naar hengstenkeuring NTS?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:19

flettie: vond jij Venco echt zo relaxt? Het was echt de drukste, gestresste van de dag buiten de ring Scheve mond

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:21

snowdon schreef:
flettie: vond jij Venco echt zo relaxt? Het was echt de drukste, gestresste van de dag buiten de ring Scheve mond

was dat hij die in de trailer over de balk klem zat?

Ze kom hem niet eens aan.. ze werd hele erf overgeslingerd doro die hengst

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:25

Cayusejuhh schreef:
was dat hij die in de trailer over de balk klem zat?

Ze kom hem niet eens aan.. ze werd hele erf overgeslingerd doro die hengst

Ja, dat was hij... Die Cayuse en ons ook nog eens bijna raak trapte...

En die bij het steigeren omviel en daardoor plat op zn bek lag.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:33

snowdon schreef:

Mmm, Robin was toch diegene met het rode halster???
En om eerlijk te zijn.... ik heb Venco alleen goed gezien bij de tweede ronde op het zand. En daar was hij vrij relaxt.
Robin had ik buiten zien draaien en trutten toen hij moest wachten op de 1e groep op het harde. Venco is me toen niet opgevallen Schijnheilig

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:37

jacqie70 schreef:
nou misschien LIGT Marijke er straks wel uit Lachen)
Ik hoop het voor heel Tinkerend/Cobbend Nederland.. Maar ik kan merken dat Marijke ook niet stilzit qua PR...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:37

Robin is idd met het rode halster (wat ik ook al zo vaag vond, hoe zit dat bit daar dan aan vast?)

Robin was wat ongeduldig, maar die kwam tenminste niet omhoog, trapte niet en was alleen op sommige moment zo onrustig.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:43

Bloos! Dan heeft Venco het geluk gehad dat ik hem dus niet zo druk heb gezien Haha! Maar ik geloof je op je woord hoor
Ze vielen voor mij allebei toch al af voor Flet. Ik was van allebei niet echt 100% gecharmeerd

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:54

snowdon schreef:
Robin is idd met het rode halster (wat ik ook al zo vaag vond, hoe zit dat bit daar dan aan vast?)
OP de foto`s is te zien dat ze er een hoofdstel overheen gedaan heeft...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 15:59

Sorry Mariel, ff voor de duidelijkheid een van jouw foto's:

Afbeelding

Ik zie het nu ook ja... eronderdoor zie ik Verward Beetje vaag vind ik t, waarvoor is dat halster dan? Haha! hihi

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:20

bang dat ie snel weg rent als het halster af is en ze niet snel genoeg zijn om het hoofdstel om doen? veiligheid?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:24

Hmmz dat zou kunnen... Maar wat een vertrouwen dan zeg...

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:34

snowdon schreef:
Hmmz dat zou kunnen... Maar wat een vertrouwen dan zeg...

Ik denk inderdaad dat het een extra stukje veiligheid is. En met al die bezoekers en andere hengsten (misschien reageert hij daar wel extreem op) zou ik ook het zekere voor het onzekere genomen hebben.
Vertrouwen is leuk maar in zo'n openbare gelegenheid kan het misschien ook verkeerd uitpakken.

Hihihi....krijg je hetzelfde als die reclame waar een grote hond zo'n klein hondje opschrokt...."dat doet ie anders nooooiiiit Verward "

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:39

Mja, je hebt toch ook nog een trailer waar je gemakkelijk halster/hoofdstel kunt wisselen...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:58

snowdon schreef:
Mja, je hebt toch ook nog een trailer waar je gemakkelijk halster/hoofdstel kunt wisselen...

en een erg veilige Hyper! plek bovendien Knipoog Clown
ik kan me wel voorstellen dat ze het halster er onder hebben gehouden maar je hebt ook van die halsters waarbij je de neusriem los kunt gespen, maar goed. Ieder zijn voorkeur Lachen

Nog even over Cayuse want het houdt me wel erg bezig moet ik zeggen. Ik zou echt niet voor die beslissing willen staan maar je hebt helaas geen keus. Heel veel sterkte morgen bij de kliniek en alles wat daar uit gaat komen Ach gut. Ik duim voor je.

Flettie, sta jij ergens op een foto? ben benieuwd of ik je gezien heb.

Scoop's gedrag vond ik niet erg 'fijn' eigenlijk, vraag me af hoe hij vorig jaar dan is geweest als hij is weggestuurd daarvoor.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:18

Robin, Maxolo en Sandokan, zijn degene die ik erg leuk vind, Scoop vind ik nou echt een hengst om te kwijlen, wat een uitstraling Tong uitsteken
Ik moet helaas ook van de plaatjes af doen dus weet niet wat het gangwerk enz. doen, ik kon er helaas niet live zijn, had scoop graag in het echie gezien, vind zijn bouw op die van Chakotay lijken, hij is allees qua kleur iets donkerder Knipoog , hij heeft ook een heerlijke hengstenkop OK dan!

Nadine, wat een ramp, ik leef met je mee Verdrietig

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:20

dat deel ik met je tinkermuts. want scoop heeft idd de bouw van Chuck.
Zn bewegingen waren redelijk gemiddeld.. blonk ( voor mij) niet echt uit. maar liep goed.

Sandokan was ik zeker geen fan van.. vond hem kort en krabbelend lopen..
Maxolo rn robin zijn een mooi plaatje.. Leuke uit straling vooral Robin.. Alleen jammer dat ik vond dat hij kort van achter was zonder bespiering.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:19

Ik vond Lancelot ook mooi, maar ik hou van allerlei kleurtjes

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 19:24

rowan was buiten mijn eigen natuurlijk mijn favoriet en dan maxelo en ik hou vooral van effen kleuren of iniedergeval meer dan 65% donkerbruin of zwart maakt dan niet uit. Maar dat is ieder zijn eigen mening zommigen houden weer helemaal niet van effen kleurigen en dat is maar goed ook anders zou het lekker zaai worden .

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:40

dobbel schreef:
rowan was buiten mijn eigen natuurlijk mijn favoriet en dan maxelo en ik hou vooral van effen kleuren of iniedergeval meer dan 65% donkerbruin of zwart maakt dan niet uit. Maar dat is ieder zijn eigen mening zommigen houden weer helemaal niet van effen kleurigen en dat is maar goed ook anders zou het lekker zaai worden .

Klinkt het heel erg gek als ik zeg dat ik ook van donkere hou..... Scheve mond haha

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:23

Nou ik hou van wit Haha! Ze zijn er dus wel hahahaha

Effen vind ik niet echt leuk, heb er helaas zelf wel eentje en waarschijnlijk nog eentje onderweg...

gek genoeg vind ik 50/50 bont niet zo leuk Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 22:27

nou esmee daar ben ik erg blij om gelukkig dat smaken verschillen ik vind niet alle lichten lelijk hoor vind alleen hoe donkerder hoe mooier

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:32

Mja, ik vind met veel wit in sommige gevallen wel leuk Lachen Moet de aftekeing maar net leuk vallen... Snowdon vind ik natuurlijk geweldig Tong uitsteken Nuala van Esme_27 heeft ook een leuke aftekening, wat het vele wit niet storend maakt Lachen En Chakotay niet te vergeten...

Maar zoals bij Kiara, de vorige tinker van Kiara hier op Bokt en de hengst Maxolo... dat vind ik nog het mooiste Lachen

En effen kan ook mooi zijn in samenspel met leuke bles, etc Lachen

Vond Lonan een leuke bles en sokjes hebben Lachen Sterre en Maddox vind ik ook erg leuk

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:40

Effen met bv een wit been vind ik wel leuk om te zien, dat het wat speelser is, maar standaard bruin vind ik weer niet mooi.
Ook zie ik liever zwart dan bruin, of anders bont met veel zwart.
Zul je zien dat ik een zo goed als wit of juist een bruin veulen krijg Clown

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:49

Ja Snowdom vind ik helemaal prachtig, ik heb hem toen in Dronten gezien waar jij er op reed Leon.

Ik kreeg gisteren een sneer van iemand op het forum van Mariska dat ik hier gezellig met NSt ers zat te babbelen *LOL* schijnt dus niet te mogen. Boos!

O ja het werdt het NST forum gemoemd

Volgens mij gaat het prima zo en ga ik dat ook zeker niet veranderen Lachen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:50

Sorry SNOWDON [vinger gleed uit]