Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sas00 schreef:Dit is echt niet normaal...
Mijn paard is bang van 2 eenden die in een klein slootje zitten achter in de bakdat terwijl er natuurlijk ook nog een hekwerk voor staat...
Dat komt waarschijnlijk omdat het inderdaad nieuw is, er hebben nooit eenden gezeten.
Ze vinden het gewoon leuk om te horen, als ze er voorbij zijn, dat ze het heel erg goed hebben gedaan... om vervolgens weer opnieuw te beginnen![]()
Niet meer durfen te lopen want stel je voor de twee eenden zijn er weer...
Ze neemen je graag in de zeik, dat is teminsten wel zo met de 2 eenden, alhoewel ze het dan wel goed speelt.
Ik negeer het maar gewoon
Komt vanzelf goed.
Mackie schreef:Oje!! Ik wist niet dat ze nog bestonden!!!Maar helaas er lopen op bokt nog mensen rond die niet weten dat een draver een ras is en dat er dus geen ex-dravers bestaan!!
![]()
Ex-koerspaard bestaat wel
![]()
![]()
Mackie schreef:tja.... ieder zijn soort paard!![]()
Ik vind dat ze vaak heel relaxed zijn, mits je met ze om kan gaan. Die van mij is wel eens nerveus, maar dan ligt dat meestal aan mij, als ik geïrriteerd ben of boos, of gewoon niet eerlijk naar Mores toe dan wordt ie nerveus en daarmee zet ie mij weer ff op mij plaats. Dat vind ik dan wel fijn, hij corrigeert mij ook.