Marjolein117 schreef:Joy schreef:Joy is ook een kruising Fries! Wat er verder nog in zit weet ik alleen niet...
Staat Joy toevallig op manege Koopman in Lieren?
Jazeker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marjolein117 schreef:Joy schreef:Joy is ook een kruising Fries! Wat er verder nog in zit weet ik alleen niet...
Staat Joy toevallig op manege Koopman in Lieren?
Marjolein117 schreef:Hoi,
Ik heb zelf op deze manege gereden. Om precies te zijn 6 jaar. Ik heb ook heel vaak op Joy gereden.
Wie heeft jouw verteld dat Joy een kruising is met een fries, want naar mijn weten is Joy een draver. Ik weet wel dat Hielke die naast haar staat een kruising is tussen een Fries en een Appaloosa en dat Tjimke een kruising is tussen een Fries en een Fjord.
Rij jij op deze manege? Heb je wel eens op Angel gereden? Zo nee, moet je echt een keer proberen. Zij rijdt echt super.
Ik heb nu zelf een tinker dus vandaar dat ik nu daar niet meer rij.
Gr. Wendy en Moonlight
Marjolein117 schreef:laat eens een foto van jezelf zien, misschien herken ik nog wel. Of rijd je er nog neit zolang?
Marjolein (zus wendy ook bij koopman gereden)
Heb je foto van bono en die nieuwe? ben nieuwsgierig. Zijn er nieuwe tinkers bij gekomen?
Marjolein117 schreef:ik herken je zo niet. waar heb je hiervoor gereden dan?
Marjolein117 schreef:anne en laura ken ik wel ja. Ben er niet zo over te spreken hoe het daar gaat.
Mijn zus wendy zei dat joy een draver was, ik weet er niets van. Moe je thea ff vragen.
Marjolein117 schreef:Ik weet dat Joy dravers bloed heeft om dat Ellen (de geen waar we lesvan hadden) dat gezegt heeft. Dat is ook de rede waarom ze zo apart rijdt. En zo'n vlakke draf heeft.
Waarom wij het daar niet zo geweldig vonden was omdat Thea erg haar voorkeur heeft voor personen. Sommigen kunnen alles bij haar voorelkaar krijgen en mogen ook vanalles e anderen helemaal niet. Pas je niet in haar straatje dan kom je bij haar niet ver.
En ook omdat we daar met Oliver (de tinker van MArjolein) zijn geweest en ze daar nog al raar over deed. Ze had alleen maar commentaar over hoe hij reed en over van alles en nog wat terwijl er mensen bij ons op stal hem super vinden rijden. Maar eigenlijk was ze gewoon hartstikke jaloers. Want nog geen paar weken later stond er een tinker bij haar op stal die verdacht veel op Oliver leek kwa rijden.
Maar goed als jij het daar naar je zin hebt moet je gewoon doorgaan, want haar paarden zijn wel leuk. En zijn ook genoeg leuke dingen.
Is Amelle er trouwens ook nog steeds? Dat is echt het meest irritante mens wat daar rond loopt.
Gr. Wendy
moonlight98 schreef:Nu een reactie onder mijn eigen naam.![]()
Ik heb het daar voor de rest daar ook wel naar mijn zin gehad. Vooral de paarden.![]()
Ja en die beschrijving over Amelle klopt.
Kkkaren schreef:Iemand nog foto's van kruisingen met een Fries?