. Toen ik mijn pony ging uitzoeken stond er ook een super leuk valkje, maar die was van een van de kinderen van de zorgboerderij dus die mocht niet verkocht worden. @jamy Waarom moest je oude pony weg??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Toen ik mijn pony ging uitzoeken stond er ook een super leuk valkje, maar die was van een van de kinderen van de zorgboerderij dus die mocht niet verkocht worden. 

:D
het is zown fantastisch ras, maar zo weinig bekend... Maarja, miss komt dat ook wel omdat ze zo weinig bekend zijn...
h Jamy schreef:Over iets minder dan een maandje gaan we naar de Zonnehoeve kijken of we een geschikte pony kunnen vinden
helaas te klein

lekker kleurrijk!!
)vincentlover schreef:ik hoorde gisteren dat Roxanne (mn verzorgconnemara) dit jaar wordt gedekt door de KWPN hengst Manhattan, wat denken jullie, wordt dat wat?
3 jaar geleden is Roxanne gedekt door (volgens mij) een KWPN hengst, Valeur, dit is het veulen:
Inmiddels is ie al 2 jaar oud en hij is al over de 1.50 (schofthoogte he)
En hij is erg mooi gebouwd. Wat vinden jullie daarvan, kruisingen met connemara's?