Bonte schreef:er mogen helaas geen hengsten meedoen. We willen geen hengsten tussen de merries. Als er hengstige merrie tussen zitten komen er misschien brokken.
Het mag dus ook echt niet Cayusejuhh

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonte schreef:Je moet wel lid zijn van het NST en er mogen helaas geen hengsten meedoen. We willen geen hengsten tussen de merries. Als er hengstige merrie tussen zitten komen er misschien brokken.
dobbel schreef:Als je aan gewone wedestrijden mee doet mag je dat ook gewoon met je hengst, Iedereen weet toch wel hoe zijn hengst is bij merries.
Die van mij reageert niet op hengstige merries heeft ook nog nooit gedekt.
Ik vind het dus niet logisch dat een hengst niet mee mag doen.
Maar ja dat zal iedereen wel anders vinden, Ik zal nog maar eens gaan mailen voor dat ik me inschrijf?
pubelia schreef:je hebt bij het ics het bestgaand rijpaard. je hebt bij het ics hengsten keuring en dat kan ook onder het zadel zijn! en je hebt premie keuring en dat kan je zowel aan de hand als onder het zadel!
Pellie schreef:renée wilde wel achter mij en gam aanrennen....en zij heeft ook hoop witte kleding, toppie hè ?
draaakje schreef:waarom mag je eigenlijk paarden ouder dan 3 jaar niet met een halster voor brengen? ik snap dat als je een moeilijk paard hebt dat het dan wel handig is op er een bitje in te hangen (al vind ik dat een bit er niet echt is om als rem te gebruiken maar goed...)
waarom kunnen eigenaren niet zelf kiezen voor een bit of geen bit???