Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RoyalMemory schreef:Een quoit bedoel je, die ze achterlangs doen?Wat een gezellig topic hebben jullie! Ik weet niet of ik even mag inbreken, maar mocht dat mogen: ik ben op zoek naar zo’n rubber ding dat ze gebruiken om te helpen de startbox in te gaan. Weet iemand hoe dat heet en/of waar het te koop is?
Mkango schreef:Wat een leuk dier is Sulfur!RoyalMemory schreef:Een quoit bedoel je, die ze achterlangs doen?Wat een gezellig topic hebben jullie! Ik weet niet of ik even mag inbreken, maar mocht dat mogen: ik ben op zoek naar zo’n rubber ding dat ze gebruiken om te helpen de startbox in te gaan. Weet iemand hoe dat heet en/of waar het te koop is?
Wicks en Gibson hebben die:
https://www.ejwicks.co.uk/quoit
https://www.gibsonsaddlers.com/category ... es/quoits/
Lauss_ schreef:Ja hier is hij ook al begonnen aan zn wintervacht. Heb er net vanavond voor t eerst weer de regendeken opgelegd voor iniedergeval vannacht en morgen. Daarna maar even verder kijken wat het weer doet.
Wat kan die van jou lekker lopen san4nie!
Katyatje schreef:Ik ging Willy vandaag longeren nadat hij twee dagen heeft mogen uitrusten van ons weekend. Blijkt hij mank te zijn![]()
'Gelukkig' was de veearts net op stal voor een ander paard. Aangezien hij rechtsvoor wat pulsatie had dacht ik direct aan een hoefzweer. Veearts heeft goed gekeken en met de tang gevoeld. Hij was een beetje gevoelig maar niet overdreven veel terwijl hij in draf toch duidelijk mank is. Op de pees zat wat vocht maar verder niet gevoelig. Nu dus 5 dagen stappen en afwachten of het een hoefzweer is of iets anders.
Zo gaat het dus elke keer. We doen iets leuks, het gaat even een paar weken goed en dan belandt hij weer in de volgende blessure
Katyatje schreef:Ik ging Willy vandaag longeren nadat hij twee dagen heeft mogen uitrusten van ons weekend. Blijkt hij mank te zijn![]()
'Gelukkig' was de veearts net op stal voor een ander paard. Aangezien hij rechtsvoor wat pulsatie had dacht ik direct aan een hoefzweer. Veearts heeft goed gekeken en met de tang gevoeld. Hij was een beetje gevoelig maar niet overdreven veel terwijl hij in draf toch duidelijk mank is. Op de pees zat wat vocht maar verder niet gevoelig. Nu dus 5 dagen stappen en afwachten of het een hoefzweer is of iets anders.
Zo gaat het dus elke keer. We doen iets leuks, het gaat even een paar weken goed en dan belandt hij weer in de volgende blessure