Wauw wat een gave beesten komen er voorbij!! Dit is die van mij
gerlindie
Geplaatst: 07-09-16 16:49
Hier ook een kleine stip Mijn ondertussen al weer 25 jarige oma
Haar wintervacht is meestal grijs met een paar zwarte stippen op haar kont, maar haar zomervacht verandert echt elk jaar weer. Om maar een paar extremen te laten zien:
Deze mini spikkel heeft als eerste mijn hart gestolen, dit was mijn eerste verzorgpony
En dit manegepaard heeft er toch wel voor gezorgd dat er voor mij in de toekomst een spikkel komt Hele charmante foto trouwens, dit was tijdens het verkleed carousel haha.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe pony staan waarvan de afstamming onbekend is.
Ik vermoed dat er wel iets aan appaloosa in kan zitten.
Biancah73
Geplaatst: 26-09-16 17:21
Ik heb ook een geweldige appaloosa! Alano is zijn naam. Een bijna 2,5 jarige ruin. vader is Axioma's Cassanova en VV is Peru's Scen Toa, helaas zijn ze vergeten de stippen mee te leveren
ikke
Geplaatst: 26-09-16 21:37
Oeps, Appie-met-bouwfoutje maar mooi zwart is ook niet lelijk, toch?
Ynskek, ze lijkt kwa kleurverdeling wel wat op mijn paardje. Overigens heb ik wel een nadeel ontdekt aan mijn appie: de steekvliegen zijn goed gecamoufleerd door al die vlekken
Ynskek, zou best kunnen! Hij lijkt qua bouw ook best veel op mijn gekke kruising
Laurora
Geplaatst: 26-09-16 23:47
Ohhhh wat leuk, ik ben gek op stippels! Ik hoop mijn paardje ooit eens te laten dekken door een leuke stippel, ben benieuwd of ik een bonte stippel kan fokken (pintaloosa?) Ondertussen volg ik, wil al jullie mooie dalmatiërpaardjes zien
Biancah73, wat grappig, ook ik heb een appie zonder stippen alleen dan voskleurig. Je ziet het weinig de appies zonder stippen, heeft je paard ook niet hier en daar een verdwaalde stip?
Ahh, zo lief! Dit is de mijne, kheb ook nog een Shet met veulen maar dit is het stippekopie Ze krijg op d'r buikje ook een oranje gloed en op d'r borst heeft ze ook een paar oranje stippen
Biancah73
Geplaatst: 27-09-16 21:25
Romy1234 schreef:
Biancah73, wat grappig, ook ik heb een appie zonder stippen alleen dan voskleurig. Je ziet het weinig de appies zonder stippen, heeft je paard ook niet hier en daar een verdwaalde stip?
Ik ben maandelijks de witte haren aan het tellen, maar echte stippen zijn het nog niet hoor
Anoniem
Geplaatst: 28-09-16 07:13
Haha biancah73, dat is wel apart dan. Die van mij is inderdaad gewoon vos maar heeft dus echt nog wel wat stippen op haar lijf, de meeste wel donker van kleur en ze is aan 1 kant stekelharig. Op deze foto zie je er niks van, heb helaas geen foto van haar stippen.