Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pferdtje schreef:
Sommige paarden lopen iets achter de loodlijn vanwege hun bouw maar juryleden zien dat vaak niet en denken het paard loopt achter de loodlijn en loopt dus fout.
Alleen een paard dat door zijn bouw achter de loodlijn loopt kan evenwel goed aan de hulpen zijn en los in zijn lijf.
patos schreef:Ik vind dat als je officiele wedstrijden start, je de rijbaanregels moet kennen, en je er ook aan moet houden, anders wordt het gewoon chaos. Misschien iets voor ringmeesters om een beetje op te letten?
Jaike schreef:Hoi Patos,
ik hoop niet dat je met dit stukje bedoeld dat wij (met die tanken) de regels niet kennen!
Dit stuk ging er meer om dat er nog steeds heel weinig respect is voor mensen met een ander paard als zo'n kwpn'er..........
Ik heb het zelf met mijn Fries ook een aantal keren meegemaakt dat IK voorrang had maar dat ALWEER niet kreeg van zo'n tuttebel!
Ik vind het trouwens wel een goed idee dat er door bijv. ringmeesters op wordt gelet, want als je klaar bent voor een concours moet je ook de regels maar kennen
Jaike schreef:Ik heb het zelf met mijn Fries ook een aantal keren meegemaakt dat IK voorrang had maar dat ALWEER niet kreeg van zo'n tuttebel!
patos schreef:idd, cccorine, zoiets kan natuurlijk ook gebeuren, het gaat niet altijd met opzet.
ukkiepuk schreef:Ik was een beetje benieuwd hoe iedereen erover denkt. Je ziet nu steeds vaker andere rassen in de wedstrijden lopen (Fjorden, Haflingers, Friezen, IJslanders, enz.)
Meestal lopen ze ook nog eens in het M of het Z. Vinden jullie dat dat juist leuk is of juist niet??
SplashIsLief schreef:..., maar er word zo negatief gekeken en das eigenlijk niet eerlijk:n, wij moeten super rijden voor het zelfde aantal punten wat iemand met een 'wedstrijdras' met een kl*te proef krijgt
SplashIsLief schreef:ik vin het heel leuk als dat soort paarden wat hoger lopen. Ik heb zelf een dravertje en als je de ring inkomt dan kijkt de jury meestal zo van ow een draver die kan toch geen dressuur> ik ben blij dat ik nu mn wp heb en der daarna nog 2 heb gehaald, maar ik ga nie meer alleen voor dressuur op pad, als het dressuur en springen is ok, maar er word zo negatief gekeken en das eigenlijk niet eerlijk:n, wij moeten super rijden voor het zelfde aantal punten wat iemand met een 'wedstrijdras' met een kl*te proef krijgt