Palomino, die het hele jaar door verkleurt. Van brons in de lente, naar lichtgelig in de zomer, tot kastanje in de herfst, Mijn spannende palomino!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Haha ik ook hoor. Maar toen bedacht ik mij dat er nog andere knappe viervoeters op deze pagina stonden, en het is jammer voor hun eigenaars als zij geen reactie krijgen.
Sorry voor de paardjes van de vorige pagina's, ik heb enkel deze laatste pagina bekeken.
Oeh Set, ik zie net dat jouw paard naar mijn favo-hengst gaat !! Ik baal als een stekker dat de mijne al zilverappel is, ik wil al zo lang als ik hem ken, een veulen van Sam. Maar silver x silver durf ik niet aan. Er zit niets anders op, dan ooit een veulen van hem te kopen.
Marleen_vA schreef:Hier mijn nieuwe baby! Komt vanaf 16 mei onze kant op.
Een zilverappel zwart kruising 25% fries x 25% haflinger x 50% rocky mountain horse (hengst) van 1 juni 2013.
[ Afbeelding ]
set_elkol schreef:Zoveel Rocky's zijn er volgens mij ook weer niet in Nederlandmaar gave aanwinst, leuke plannen heb je met hem. Misschien is de vader Jaimy van Iloon op bokt?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3531
Want Grani van Succubi, ook haflinger x rocky is volgens mij ruin en heeft geen nakomelingen.