Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ja, chippen hoi: Gaan ze vast blij mee zijn in Janow als ik dat ga doen: "Oh ja, voor ik het vergeet jullie hengst is nu gechipt, sorry hoor maar het moest effe......van NL".
de WAHO
de SCID dragers
alle eigenaren van de SCID dragers
Zal een tipje van de sluier oplichten: het heeft te maken met ''erfelijke gebreken''.
Citaat:Ow, nog wat:
Tenzij je een NRPSser, Welsh, KWPNner, Forest o.i.d. hebt, is het misschien aardig, maar persoonlijk heb ik GEEN enkele boodschap aan de term ''ster, keur en prestatiepaarden''. Als ik dat had gewild, had ik wel voor een halfbloed gekozen!
Voor mij valt die onzin binnen het AVS onder de term geldklopperij
sphinxje schreef:Citaat:Ow, nog wat:
Tenzij je een NRPSser, Welsh, KWPNner, Forest o.i.d. hebt, is het misschien aardig, maar persoonlijk heb ik GEEN enkele boodschap aan de term ''ster, keur en prestatiepaarden''. Als ik dat had gewild, had ik wel voor een halfbloed gekozen!
Voor mij valt die onzin binnen het AVS onder de term geldklopperij
Van daar mijn opmerking "What the f..... heb je aan zo'n titel"...... Ze hadden zijn tijd beter kunnen besteden aan een nieuwe opzet van de HK
PS: Tip buiten je vingers en je tenen kun je ook heel goed typen met je neus....! Moet je alleen geen laptop hebben, kunen wel eens koppijn krijgen van het tegen het beeldscherm aan stoten....
Ja, ik had je opmerking gelezen: wilde laten weten dat je niet de enige bent die niet zit te wachten een mooie Ster-titel.
oliebol..krijg er wel een behoorlijk zere neus van!! En het gaat wel errrug trááág. Voel me net Stoffel zo te typen. Weet je wel hoe moelijk het is de shiftknop én een letter gelijktijdig met 1 neus ingedrukt te houden om een hoofdletter te produceren??
sphinxje schreef:Citaat:Ja, chippen hoi: Gaan ze vast blij mee zijn in Janow als ik dat ga doen: "Oh ja, voor ik het vergeet jullie hengst is nu gechipt, sorry hoor maar het moest effe......van NL".
Was ik nog effe vergeten, je hebt gelijk, maar van de andere kant zouden bij Janow niet van opkijken denk ik, ik bedoel na de 2e premie van Piaff zijn ze denk ik alles gewend van NL........
gelukkig worden er in 2004 30 veulens verwacht van het "rotte paard" de lieverd.......
Het veulen wordt -ook als je geen dekboek hebt - altijd geregistreerd, kost alleen iets meer.
De publicatie die Duitsland doet, is ook een heel goed middel, maar hier gaat iedereen gelijk weer over de stress dan, want "ik wil niet dat mijn paard genoemd wordt". Datzelfde probleem heb je met sperma rapporten, willen ze ook niet gepubliceerd zien. Dat is trouwens helemaal niet achterhaald hoor, let wel dat Prof. Colenbrander wereldwijd een autoriteit is op dit gebied, maar daar heb je het weer: alle regels zijn goed tot dat mensen (en daar bedoel ik jullie niet mee Marga, want die is nou toevallig wel helemaal door de mangel gehaald door jullie) zelf tegen een probleem aanlopen. Ga maar eens tegen het Friese stamboek zeggen dat het achterhaald is, dan krijg je daar een heel goed antwoordt op.
epoka schreef:Kijk dat bedoel ik nou. NIET alles klakkeloos aannemen als er staat dat het moet.
Gewoon als stamboeken massaal in verweer gaan.
Er is nog niets bekend over gevolgen op lange termijn, in Amerika schijnt het inmiddels alweer verboden te zijn.
Lichaamsvreemde voorwerpen willen er altijd weer uit, denk maar aan een stukje glas of splinter in je vinger, of pennen en platen bij botbreuken.
Wel eens gezien hoeveel reactie daar op komt in het lichaam?
Dierenartsen zijn meestal vaag hierover, tuurlijk voor hun weer inkomsten.