Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ja, chippen hoi: Gaan ze vast blij mee zijn in Janow als ik dat ga doen: "Oh ja, voor ik het vergeet jullie hengst is nu gechipt, sorry hoor maar het moest effe......van NL".
Citaat:Ow, nog wat:
Tenzij je een NRPSser, Welsh, KWPNner, Forest o.i.d. hebt, is het misschien aardig, maar persoonlijk heb ik GEEN enkele boodschap aan de term ''ster, keur en prestatiepaarden''. Als ik dat had gewild, had ik wel voor een halfbloed gekozen!
Voor mij valt die onzin binnen het AVS onder de term geldklopperij
sphinxje schreef:Citaat:Ow, nog wat:
Tenzij je een NRPSser, Welsh, KWPNner, Forest o.i.d. hebt, is het misschien aardig, maar persoonlijk heb ik GEEN enkele boodschap aan de term ''ster, keur en prestatiepaarden''. Als ik dat had gewild, had ik wel voor een halfbloed gekozen!
Voor mij valt die onzin binnen het AVS onder de term geldklopperij
Van daar mijn opmerking "What the f..... heb je aan zo'n titel"...... Ze hadden zijn tijd beter kunnen besteden aan een nieuwe opzet van de HK
PS: Tip buiten je vingers en je tenen kun je ook heel goed typen met je neus....! Moet je alleen geen laptop hebben, kunen wel eens koppijn krijgen van het tegen het beeldscherm aan stoten....
sphinxje schreef:Citaat:Ja, chippen hoi: Gaan ze vast blij mee zijn in Janow als ik dat ga doen: "Oh ja, voor ik het vergeet jullie hengst is nu gechipt, sorry hoor maar het moest effe......van NL".
Was ik nog effe vergeten, je hebt gelijk, maar van de andere kant zouden bij Janow niet van opkijken denk ik, ik bedoel na de 2e premie van Piaff zijn ze denk ik alles gewend van NL........
epoka schreef:Kijk dat bedoel ik nou. NIET alles klakkeloos aannemen als er staat dat het moet.
Gewoon als stamboeken massaal in verweer gaan.
Er is nog niets bekend over gevolgen op lange termijn, in Amerika schijnt het inmiddels alweer verboden te zijn.
Lichaamsvreemde voorwerpen willen er altijd weer uit, denk maar aan een stukje glas of splinter in je vinger, of pennen en platen bij botbreuken.
Wel eens gezien hoeveel reactie daar op komt in het lichaam?
Dierenartsen zijn meestal vaag hierover, tuurlijk voor hun weer inkomsten.