Zat trouwens net zo ijverig te bokken, dat ik de koekjestrommel in de woonkamer was vergeten.
Was ie zomaar opeens leeg en mijn drie honden wisten nergens van

Zal wel een inbreker zijn geweest dan

*gaat weer terug naar de kookpot*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Claudia78 schreef:Hier ook...ben me klaar aan het maken om naar de paardjes te gaan. En als ik naar buiten kijk dan komt er niet veel goeds aan![]()
Ik meende trouwens dat de kleur van Toa en Isaak, isabelle heette?
Paperboy schreef:Ja Hummer stond samen met toa, Lapp Mine en haar veulen.
Hahaha, hummer zijn manen waren nog lekker aangeknabbeld door Jazz het veulentje van Lapp Mine.
Paperboy schreef:Ja, ik sprak Sacha van stal Castelein zij vertelde me dat Jazz te koop staat.
Haha toen ik Hummer zijn foto op marktplaats zag was ik verkocht. Ik was eigenlijk op zoek naar een heel ander paard, zat aan een gelderse te denken bijv. Maar ik kon hem maar niet uit mijn hoofd zetten dus na een maand of anderhalf mijn man dagelijks de foto te laten zien hebben we een afspraak gemaakt. Tsja en dan ben je verkocht........
Paperboy schreef:Ja dat klopt, ik ben wat dat betreft net op tijd geweest.
Alhoewel paarden in Zweden bekijken me ook wel heel leuk lijkt, je hebt wel heel veel keus.
Het lijkt me geweldig om bijv. eens naar zo'n hengstenkeuring te gaan, al die stoere kerels in het echt te bewonderen lijkt me enorm indrukwekkend.
Nordsvensk schreef:Paperboy schreef:Ja Hummer stond samen met toa, Lapp Mine en haar veulen.
Hahaha, hummer zijn manen waren nog lekker aangeknabbeld door Jazz het veulentje van Lapp Mine.
Oke, Je werd zeker gelijk verlieft op zijn hoofdje? Jazz staat als ik het goed heb te koop
[EA-TK-PP] Mooie jaarling Nordsvensk kallblodig travare
Paperboy schreef:Vond het toen ik voor Hummer ging kijken ook zo leuk om het verschil te zien tussen de brukshast en de Travare.
Ik vind de Travare echt een heel ander paard......