Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:Als hij een verdunning is uit een bruin paard is ie perlino, is hij een verdunning uit vos is ie een cremello, is ie een verdunning uit zwart dan is ie smokey cream.
Meissieline schreef:Wat een ontzettend mooie paarden allemaal!!!
Maar, ik ben de kluts kwijt!! haha
Wat voor kleur krijg je nou als ik mijn koffievos merrie laat dekken door de cremello hengst mcjonnas, van handelsstal meijer..
In haar bloedlijnen zit vos, bruin, zwart en schimmel? XD
Dakotah schreef:Voor zover ik weet heeft een cremello de lichte kleur met WITTE manen, en een perlino de lichte kleur met ROSSIGE manen.
Mijn perlino komt uit een appaloosa schimmelmerrie en een palomino appaloosahengst.
melanie_h schreef:Meissieline schreef:Wat een ontzettend mooie paarden allemaal!!!
Maar, ik ben de kluts kwijt!! haha
Wat voor kleur krijg je nou als ik mijn koffievos merrie laat dekken door de cremello hengst mcjonnas, van handelsstal meijer..
In haar bloedlijnen zit vos, bruin, zwart en schimmel? XD
grote kans op een palomino, maar je hebt ook nog kans op valk of smokey
JuravelOX schreef:Hahaha ja dat heb je mij al eerder gezegt. Maar ik wilde het wel zwart op wit hebben. En ach je test 1x en ik weet het zeker voor zijn leven![]()
Maar uit deze uitslag kunnen jullie mij dus met 100% zekerheid zeggen dat hij perlino is?! Ik heb me nooit hier in verdiept dus vandaar....