Die van mij heeft wel allerlei vlekken en stippels....op de achterhand lijkt ie snowflake...(wel een flinke sneeuwbui) middenhand marble...hier en daar een vlek of stip, beetje stekelharig en een donkere band. Stippen wit of donker op de voorhand en onder de buik zomers een panterprintje! De basis is zweetvos als een Haf, maar in de manen en de staart naast het hoofdzakelijke blond,ook bruin, grijs, donkergrijs.... Zijn hoofd lijkt te gaan schimmelen, hij heeft ook twee kruinen op zijn lieve koppie en echte Appa-ogen. Ik vraag me wel eens af....hoe kan het zo groeien??
Hier nog twee foto's van Saffron te water. Issie gek op
Helaas kan hij hier niet dieper dan dit: Op onze vorige stal gingen we regelmatig zwemmen in de zomer bij de Lek, daar kon hij een stuk dieper Met vriendlief
ze is 20 jaar, en helaas met pensioen, i.v.m. een chronische peesblessure. op de foto's is ze ook 20 jaar.
missje
Geplaatst: 11-09-11 10:19
corinne1981 schreef:
Wow! Wat een knapperd! Mooie staart met dat witte bovenaan en dat zwarte aan het eind.
niet mooi hoor. hij had een hele volle staart ,echt heel mooi vol en na zijn castratie (3jaar geleden) is het allemaal afgevallen dat witte is gewoon afgebroken en wil niet meer groeien. hij heeft dus nog maar een dun iel staartje zwart met een wit toupetje zeg maar
linnie018
Geplaatst: 11-09-11 11:44
Hallo allemaal
ik wilde ook even mijn bonte fjord showen:D
het is een 5 jarige ruin kruising fjord x bonte pony