Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flew schreef:Klopt, Polly2. Ik heb nu mijn tweede Draver en ik zou nooit anders willen, maar mij zal je dan ook nooit met een Fries, IJslander, KWPN of Haflinger zien. Maar dan zeg ik nog niet dat ze lelijk zijn. Dat vind ik toch altijd wel een beetje hard.
Flew schreef:Klopt, Polly2. Ik heb nu mijn tweede Draver en ik zou nooit anders willen, maar mij zal je dan ook nooit met een Fries, IJslander, KWPN of Haflinger zien. Maar dan zeg ik nog niet dat ze lelijk zijn. Dat vind ik toch altijd wel een beetje hard.
WendyBZ schreef:Ik ben groot draver-fan, maar ik vind écht niet elke Draver mooi
Flew schreef:Je hoeft niet te schreeuwen hoor, zonder caps begrijp ik je ook prima.
R0oszs schreef:En een goed paard hoeft zeker niet mooi te zijn!
AramisJames schreef:Maar toch vind ik het een beetje kort door de bocht door meteen alle dravers lelijk te noemen, dat vind ik gewoon een bewijs dat je er nog niet al te veel gezien hebt. Ik respecteer die mening wel hoor, vind het alleen nogal cru om te zeggen. En net als Wendy vind ik zelf ook niet élke draver mooi...
polly2 schreef:WendyBZ schreef:Ik ben groot draver-fan, maar ik vind écht niet elke Draver mooi
Binnen een ras of een type zitten altijd verschillen...
Anders konden de stamboeken hun keuringen wel afschaffen.
polly2 schreef:AramisJames schreef:Maar toch vind ik het een beetje kort door de bocht door meteen alle dravers lelijk te noemen, dat vind ik gewoon een bewijs dat je er nog niet al te veel gezien hebt. Ik respecteer die mening wel hoor, vind het alleen nogal cru om te zeggen. En net als Wendy vind ik zelf ook niet élke draver mooi...
Tja...als jij van een heel ander type paard houdt, dan kun je dravers toch lelijk vinden....dat is toch niet erg?
polly2 schreef:AramisJames schreef:Maar toch vind ik het een beetje kort door de bocht door meteen alle dravers lelijk te noemen, dat vind ik gewoon een bewijs dat je er nog niet al te veel gezien hebt. Ik respecteer die mening wel hoor, vind het alleen nogal cru om te zeggen. En net als Wendy vind ik zelf ook niet élke draver mooi...
Tja...als jij van een heel ander type paard houdt, dan kun je dravers toch lelijk vinden....dat is toch niet erg?