en was lekker vol van het land.hij is nu wat ranker. zal als ik nieuwe foto's heb even plaatsen inderdaad.
flashlight is van oma's kant idd.
oooo vind het echt zo leuk

hihihi
ik ga meteen even spitten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en was lekker vol van het land.

ben heel benieuwd hoe de mijne uit gaat groeien.
!
? Ik moet Moon namelijk zowat altijd aan de hand het water inloodsen, of in z'n achteruit 
.
Yv_ schreef:Gaaf!
Maar wat nou als je paard niet van water houdt? Ik moet Moon namelijk zowat altijd aan de hand het water inloodsen, of in z'n achteruit
Nou ja, jammer dan. Het was gelukkig nog niet zo druk met inrijden en Easter was al een stuk kalmer dan afgelopen zaterdag. Eerste proef ging beste netjes, hij had 180 punten wij vonden het wel een paar punten meer waard maar t is iig een winstpunt. Meteen door naar de 2e proef, die ging ook best fijn. Jury gaf fijn commentaar wat ook heel terecht was, de goede en minder goede punten. Totaal 191 punten.
Even inspringen, Koss was gruwelijk heet met inspringen en toen hup de ring in. Meteen een balk op de eerste sprong maar de voor de rest een heel mooi vloeiend rondje. Dus het eerste springwinstpunt is ook binnen.
Bar schreef:Thnx, Doe ik, ik had al gezegd dat ie je maar even moet toevoegen op Hyves. Weet niet of ie dat al gedaan heeft?
Heb jij nog wedstrijd gehad met Prince?
haha, heeft ie gedaan. Ook al geacepteerd
Bar schreef:
.
.
En het is nog super gegaan ook
En met Koss ook nog winstpunten, jullie weekend kan niet meer stuk
GEFELICITEERD!

. Hittepetit! Moeders wilde 'm aan de hand het water inloodsen, maar dat ging niet, dus ben ik maar afgestapt, mij volgtie wel.. Eigenwijsje
. Balen zeg, ik hoop dat het niets ernstigs is met je lichaam? Hoe groot is Giga?
!
! Komt wel goed hoor ik, van de zomer staan er in ieder geval al lekker veel strandritjes op de planning met meiden van stal waarvan de paarden er wel allemaal gewoon ingaan, dus ik heb een stille hoop dat meneer er gewoon achteraan gaat!
.