Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Orlando schreef:@jaggie: daar ben ik het niet mee eens. voorbeeld: als iemand gwoon partuculier hem koopten en er veel plezier mee heeft en leuk wedstrijden rijdt. vind ik het wel waard om er energie in te steken. oke als je nu echt een handel stal hebt is het anders. maar gaat ook om het karakter van het paard daarom heb ik hem ook gekocht.
sjaantje schreef:__Orlando schreef:@jaggie: daar ben ik het niet mee eens. voorbeeld: als iemand gwoon partuculier hem koopten en er veel plezier mee heeft en leuk wedstrijden rijdt. vind ik het wel waard om er energie in te steken. oke als je nu echt een handel stal hebt is het anders. maar gaat ook om het karakter van het paard daarom heb ik hem ook gekocht.
Toch is een paard met een stalgebrek over het algemeen minder waard. Ik moet er niet aan denken om een luchtzuiger of wever ofzo te hebben, of het moet wel een héle goeie zijn.
Susy_Q schreef:Nee hij is nog nooit gekeurd. Hij is pas bijna 3 jaar oud. Waarom zou je hem keuren dan? Hij heeft nog nooit wat gedaan in de sport o.i.d