Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:48

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:48

Mackie schreef:
Die moeder komt me zo bekend voor! Wendy, wat heeft die nog meer vor producten gebracht?

Daisy A bracht naast McCloud of Lewis, nog drie producten, voor zover ik kan zien, maar dat kunnen er inmiddels wel meer zijn. De drie die ik kan vinden zijn:

Kenny A en Lester A, beiden uit Ulaan
Rietje A uit Mondo Joe

Als ik eerlijk ben, ken ik geen van deze paarden. McCloud of Lewis wel, want die liep vaak tegen Meadow Zorgwijk, een crack bij ons van stal! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:05

Peetje schreef:

Als ik eerlijk ben, ken ik geen van deze paarden. McCloud of Lewis wel, want die liep vaak tegen Meadow Zorgwijk, een crack bij ons van stal! OK dan!

ja wat gaaf OK dan! Go jij! Go jij!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 10:17

Peetje schreef:
Daisy A bracht naast McCloud of Lewis, nog drie producten, voor zover ik kan zien, maar dat kunnen er inmiddels wel meer zijn. De drie die ik kan vinden zijn:

Kenny A en Lester A, beiden uit Ulaan
Rietje A uit Mondo Joe

Ik ken eigenlijk ook alleen McCloud of Lewis van deze moeder, maar ze kwam me zo bekend voor, dus ik dacht dat er misschien nog emer bekende producten van haar waren, maar niet dus Knipoog

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:10

Peetje heeft je moeder het naar haar zin gehad?
Ik ben trouwens ook op zoek naar wat info over de moeder van mijn paardje. Zij heet Velita Lentrod. Ik weet verder helemaal niets van haar.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:35

Registratie nummer: NL191670
Naam paard: Velita Lentrod
Geslacht: merrie
Jaar: 1979
Geboortedatum: Nb
Vader: Heres
Moeder: Orlene
Fokker: W A J Velis
Baanrecord: Nb

Voor meer informatie moet je wkoekoek even hebben, die heeft een staaaapel boeken thuis Knipoog .

Als je overigens op de link kijkt, http://dravers.mine.nu/jaargangen.php?a ... okker=true zal je zien dat ze ook 4 kinderen heeft gehad Lachen .

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:16

Bedankt. Ik vind het wel leuk om wat over de achtergrond van mijn vriendje te weten. Ik ben trouwens benieuwd of ze nog leven en hoe ze eruit zien. Illowa lijkt heel veel op "the good old Yellowa".

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:15

Hey mensen,
Ik en een paar andere mensen zijn ook beniewd naar de geschiedenis van een dravertje. Hij leeft nu onder de naam Hit Star. Het is een kleine bruine, met snebje. En er wordt gezegt dat hij ook echt gekoersd heeft en ook aan prijzen geld heeft gewonnen. Als dat zo is neem ik aan dat hij ergens bekend moet zijn. Wij denken dat hij rond 1992 geboren is, maar we hebben in die draver database een draver met de naam hit star last gevonden, en misschien is dat hem wel.. Misschien kunnen jullie ons verder helpen?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:26

Registratie nummer NL900778
Naam paard Hit Star Last
Geslacht ruin
Jaar 1990
Geboortedatum -
Vader Mucho Pride
Moeder Wikje Last
Fokker T Langenberg
Baanrecord -
Extra informatie

Dit is de enige Hit Star die ik kan vinden. Zou overigens wel kunnen kloppen wat betreft de geboortedatum Lachen .

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:28

Ja dat dachten wij ook, vooral omdat het idd de enige hit star is... maja we dachten dat misschien iemand die hit star last gekend heeft en ons kan vertelle hoe die eruit ziet, of dat we misschien zelf de fokker zo bereiken, die waarschijnlijk wel weet of onze hit star deze hit star last is Haha!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:16

Update, net mail gekregen van de vrouw die Hit Star Last op stal heeft gehad en dit paardje heeft in Janurari 1998 voor het laatst gewonnen, en is in dat jaar zonder papieren doorverkocht. Hij staat op de manege sinds 2000, dus dan zit er nog wel een gat tussen. Het is dus nog niet zeker of Hit Star ook werkelijk Hit Star Last is, maar is hij dat wel dan was zn record 1.18 Haha!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:28

Lowie schreef:
Peetje heeft je moeder het naar haar zin gehad?
Ik ben trouwens ook op zoek naar wat info over de moeder van mijn paardje. Zij heet Velita Lentrod. Ik weet verder helemaal niets van haar.

Ja, Lowie, helemaal te gek! OK dan! Paula was heel aardig, en heeft mijn moeder echt op haar gemak gesteld. Het was voor haar echt een onvergetelijke ervaring. Cool

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:07

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:12

weet iemand hoe je filmpjes plaats??
ik heb een filpmje van de finish , en van de start, ik weet niet of dat nog geplaatst kan worden?

WendyBZ

Re: Dravers zijn cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 23:31

Moeder van McCloud of Lewis:

NL860072 Daisy A
record 1.17,9 winsom Hfl 12.950

v. Express Pride
u. Raphaela D (v. Olivier B)

1993 Kenny A (v. Ulaan) 1.15,6 Hfl 28.320
1994 Lester A (v. Ulaan) 1.21,0 Hfl 400
1995 McCloud of Lewis 1.17,4 Hfl 10.900
1999 Rietje A (v. Mondoe Joe)

Ik heb trouwens het draversforum opgeschoond en veranderd, kom allemaal maar eens kijken! (en berichten plaatsen natuurlijk!!!!) Knipoog

dravers.mine.nu/forum

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 23:34

wat is bokt veranderd.
das wennen Pling

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:29

hey indd wennen dat bokt is verandert zeg....
Koe
Zo zal nog niet zoveel te vinden zijn hier, eerst moet internet het thuis weer doen... verhuizingen... pfffff Boos!

thiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:02

Hoi,
Heeft er iemand van jullie wat info of foto's van Sir Volo.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:30

Ik ben helemaal gedesorienteerd joh, ik kan niks meer vinden, zie niet waar ik geplaatst heb, op welke pagina ik was..
Mhh ik ga wel weer naar het dravers.mine forum Haha!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:57

bokt is idd irritant al helemaal dat de zoek-functie er niet meer is
maar hopenlijk komt hij nog terug net als de profielen.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:43

Ik ben ook helemaal de desorienteerd...

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 20:15

Alles wat nieuw is, is wennen an het begin. Heb een half uurtje rondgekeken op het nieuwe bokt en zie toch wel veel verbeteringen ten opzichte van de oude versie.

Bokt heeft nu wat kuren, het werkt nog niet zoals het moet maar dat wordt hard aan gewerkt. Zie ook het topic [FP] Forum Problemen. Vind het erg jammer dat mensen zo graag willen zeuren. Doe het zelf beter of kom )na alle beschikbare probleeminformatie te hebben gelezen) met opbouwende kritiek bij de juiste persoon, BartVB dus.

Dat zelf beter doen kun je bereiken door een ander forum te gebruiken. Het dravers.mine.nu forum weer tot leven brengen is leuk bedacht, maar in mijn ogen schiet je je doel hiermee voorbij. Er zijn 2 draverforums. Deze hier op bokt en die van Nakoersen. Wat is de toegevoegde waarde van een 3e? Er wordt denk ik alleen maar meer langs elkaar heen gepraat en het wordt nog lastiger de juiste personen en informatie te vinden. Juist bokt is voor de mensen die niet in het draverwereldje zitten de ideale mogelijkheid om met hun vragen te komen en kennis te maken met de sport. De drempel tot een echt drafsportforum is vel groter.

Maargoed. Om te voorkomen dat dit stuk abnormaal groot wordt en ik nog wat schoolzaken moet afmaken sluit ik nu eerst mijn verhaal af. Heb overigens 0,0 met bokt en zijn beheerders te maken.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 20:28

hehe!

Sorry hoor maar het duurt mij gewooon 4 dagen om eindelijk een berichtje te kunnen plaatsen!

Maar ik vind het opzich wel goed om bokt te vernieuwen! Het is idd ff wennen en soms duurt het lang Slapen maar heb wel gedult Bloos

hahahahaha! }>

Koe

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 20:36

het is wennen, maar idd veel verbeteringen.
en de profielen komen gewoon terug, de vertalingen wordt aan gewertkt, las ik vanmiddag:D.

duurt wel Slapen lang, maar beter zo al weer berivhten kunnen plaatsen dan helemaal een week er niet op kunnen. ook al is het mega iritant als je steeds pagina is niet te vinden op je scher krijgt. heb ook mega weinig geduld.

we hebben een clip gemaakt van de duokoers hij is super geworden Haha!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 23:34

mooneyes schreef:
het is wennen, maar idd veel verbeteringen.
en de profielen komen gewoon terug, de vertalingen wordt aan gewertkt, las ik vanmiddag:D.

duurt wel Slapen lang, maar beter zo al weer berivhten kunnen plaatsen dan helemaal een week er niet op kunnen. ook al is het mega iritant als je steeds pagina is niet te vinden op je scher krijgt. heb ook mega weinig geduld.

we hebben een clip gemaakt van de duokoers hij is super geworden Haha!

hahahahaha! Ach heb ik ook last van (weinig geduld) maar het is idd erg irritant als je paar keer hetzelfde typt omdat ie het niet doet! Ach gut